arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۳ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

بازگشت غیرمنتظره سرالکس فرگوسن به مربی‌گری!

سر الکس فرگوسن پیش از بازی تیم ویگان واریورز در فینال سوپرلیگ راگبی، برای بازیکنان این تیم صحبت کرد!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: سر الکس فرگوسن پیش از بازی تیم ویگان واریورز در فینال سوپرلیگ راگبی، برای بازیکنان این تیم صحبت کرد!

مربی افسانه‌ای منچستریونایتد برای فینال بزرگ سوپر‌لیگ بین تیم‌های ویگان واریورز و هال کی‌آر در الدترافورد،‌ به مربی‌گری بازگشت! او مهمان ویژه تیم ویگان بود که در نهایت با پیروزی ۹-۲ مقابل هال کی‌آر، یک چهارگانه تاریخی را به دست آورد.

مت پیت، سرمربی ویگان، پیش از بازی فکر کرده بود که شنیدن نظرات فرگوسن مفید خواهد بود. مت پیت می‌گوید شباهت‌هایی بین تیم خود و تیم یونایتد در سال ۱۹۹۹ دیده و برای همین حضور فرگوسن به تیم کمک کرده است.

پیت گفت: «ما از طریق یک دوست مشترک به او دسترسی پیدا کردیم، ما فکر کردیم که در آستانه دستاوردی مشابه زمانی که یونایتد سه‌گانه را برد، هستیم.

تیم سر الکس هم در الدترافورد بازی می‌کرد. او دوران حرفه‌ای خود را صرف پیشرفت استعدادهای داخلی کرد و با این ذهنیت او، فکر کردیم که او فرد مناسبی برای صحبت با بازیکنان است.

باید بگویم فوق‌العاده بود، همان‌طور که می‌توانید تصور کنید. ما به هر کلمه او گوش می‌دادیم. بچه‌ها خیلی ساکت بودند تا صدای یک رهبر مانند او را بشنوند. می‌توانستید صدای افتادن یک سوزن در رختکن را بشنوید. او بسیار فروتن بود. من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی از او تشکر کنم.»

فرگوسن ۸۲ ساله، در دوران مربی‌گری‌اش، به خاطر صحبت‌هایش در رختکن مشهور بود و بسیاری از بازیکنان از اینکه حرف‌های فرگی چقدر تأثیرگذار است، از او تمجید کرده‌اند.

نظرات بینندگان