arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

بکام: توصیه‌های فرگوسن باعث شد مسی را جذب‌ کنم!

دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی از نقش سرالکس فرگوسن پیش از جذب لیونل مسی خبر داد و گفت توصیه‌های او باعث شد تا پیوستن مسی به تیمش را جدی‌تر دنبال کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی از نقش سرالکس فرگوسن پیش از جذب لیونل مسی خبر داد و گفت توصیه‌های او باعث شد تا پیوستن مسی به تیمش را جدی‌تر دنبال کند.

دیوید بکام، رئیس و مالک باشگاه اینتر میامی، که از سال ۲۰۲۰ برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ ام ال اس به میدان رفته‌اند، بعد از چهار سال فاش کرد که برای تشکیل اینتر میامی با سرالکس فرگوسن، سرمربی سابقش در منچستریونایتد مشورت کرده است.

بکام در گفتگو با هم‌تیمی سابقش، ریو فردیناند در این مورد گفت: "یادم است بعد از تاسیس اینتر میامی با فرگوسن ملاقات کردم و گفتم اگر شما بودی این تیم را چطور اداره می‌کردید؟ راستش می‌خواهم طبق فلسفه شما جلو بروم و یاد بگیرم."

فرگوسن نیز چند ساعت با من صحبت کرد و از صفر تا صد کار را به من توضیح داد. اینکه باید چه‌کار کنم، به‌دنبال چه بازیکنانی باشم و چگونه آکادمی را اداره کنم.

راستش را بخواهید اگر راهنمایی‌های فرگوسن نبود، کار جذب لیونل مسی هرگز‌ به سرانجام نمی‌رسید. او مرد بسیار باهوشی است و چیزهای زیادی در این سال‌ها ازش یاد گرفته‌ام. فرگوسن نه تنها در زمینه جذب مسی به من کمک کرد بلکه در مورد پیدا کردن بازیکنان مناسب برای بازی کنار مسی نیز راهنمایی‌های بسیار خوبی به من داد.

باید اعتراف کنم که بخش زیادی از موفقیت در پروژه تاسیس اینتر میامی را مدیون کمک‌های سرالکس فرگوسن هستم. توصیه‌های او باعث شد تا مسی را به اینتر میامی بیاورم. حالا وقتی بازی تیمم را مشاهده می‌کنم، از تماشای مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیز سوارز لذت می‌برم. همچنین زمانی که بازیکن ۱۸ ساله‌ای همچون بنجامین کروماشی در کنار این فوق ستاره‌ها در زمین حضور دارد، لذت‌بخش است که یک بازیکن از آکادمی تیم در ترکیب بزرگسالان حضور دارد."

نظرات بینندگان