arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
الجزیره به نقل از یک منبع ایرانی:

پیام تهران به واشنگتن از طریق قطر / خویشتنداری یکجانبه به پایان رسیده؛ اسرائیل حمله کند، زیرساخت هایش مورد هدف قرار می‌گیرد

یک منبع ایرانی به الجزیره گفت: در پیام غیرمستقیم خود به واشنگتن تأکید کردیم که مرحله خویشتنداری یکجانبه به پایان رسیده است. او ادامه داد: در پیاممان به واشنگتن تاکید کردیم که خویشتن‌داری یکجانبه، الزامات امنیت ملی ما را تامین نمی‌کند و هرگونه حمله اسرائیل با پاسخی نامتعارف از جمله به زیرساخت‌ها مواجه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

الجزیره از قول یک منبع رسمی ایرانی نوشت: از طریق قطر پیامی را به واشنگتن ارسال کردیم که در آن به اوضاع منطقه پس از حمله اخیرمان به رژیم صهیونیستی پرداخته شده است.

به گزارش «انتخاب»، این منبع ایرانی به الجزیره گفت: در پیام غیرمستقیم خود به واشنگتن تأکید کردیم که مرحله خویشتنداری یکجانبه به پایان رسیده است.

او ادامه داد: در پیاممان به واشنگتن تاکید کردیم که خویشتن‌داری یکجانبه، الزامات امنیت ملی ما را تامین نمی‌کند و هرگونه حمله اسرائیل با پاسخی نامتعارف از جمله به زیرساخت‌ها مواجه خواهد شد.

این منبع همچنین تاکید کرد: پیام غیرمستقیم ما به واشنگتن به ضرورت منطقه‌ای برای مهار رژیم صهیونیستی و دیوانگی‌هایش پرداخت.

 

 

نظرات بینندگان