arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۰ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

آیت‌الله علوی بروجردی: سفره‌های مردم خالی است/ چقدر بی‌کفایتی و بی‌تدبیری؟

آیت الله علوی بروجردی گفت: ثروتی که در این مملکت هست، در کمتر کشوری وجود دارد اما درآمد سرانه مردم ما از تمام این ممالک کمتر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر آنلاین: آیت الله علوی بروجردی گفت: ثروتی که در این مملکت هست، در کمتر کشوری وجود دارد اما درآمد سرانه مردم ما از تمام این ممالک کمتر است.

فیلمی از کلاس خارج فقه آیت الله علوی بروجردی در ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ منتشر شده است که این روحانی شاخص در آن انتقاداتی را متوجه ساختار و تصمیمات مدیریتی می کند.

بخش هایی از اظهارات آیت الله علوی بروجردی را بخوانید؛

*این خسارتی که الان قطعی برق دارد به کارخانجات می زند، محاسبه کردید چقدر می شود؟ با این مبلغ می شد چندین نیروگاه ساخت.

*مملکت ما در بیشتر ایام سال آفتابی است، با این صفحات خورشیدی الان عربستان و جاهای دیگر سرمایه گذاری های کلانی کرده اند. ما هم می توانیم این کار را بکنیم. پول ندارید؟ امکانی فراهم کنید مردم بیایند. 

*من وظیفه خودم می دانم این حرف ها را بزنم. سفره های مردم خالی است، مردم مشکل دارند. بعد از ۴۳ سال دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، کار با تخصص و کاردانی پیش می رود نه با ادعا و آمار دروغ!

*ما می توانیم کاری کنیم که یک اقتصاد پویا داشته باشیم که زبانزد باشد نه اینکه بنشینیم و غصه کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه را بخوریم!

*ثروتی که در این مملکت هست، در کمتر کشوری وجود دارد اما درآمد سرانه مردم ما از تمام این ممالک کمتر است.

*ما بساط را در خطر می بینیم، وظیفه داریم تذکر بدهیم، پای آن هم ایستادیم، هر که هر چه می خواهد بگوید. فقط تعریف و تمجید کافی نیست، تعریف و تمجید کار را پیش نمی برد.

نظرات بینندگان