arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل: نتانیاهو درباره امکان تکمیل توافق آتش‌بس بدبین است؛ می‌گوید احتمال موفقیت زیادی ندارد / کانال ۱۳ اسرائیل: تیم مذاکره کننده به نتانیاهو اطلاع داده اگر این دور از مذاکرات شکست بخورد، مشخص نیست که چه زمانی بتوان به آن بازگشت / نتانیاهو گفته «این من هستم که در این باره تصمیم می‌گیرد؛ این یک پرونده امنیتی نیست که بتوان به آن بازگشت»

کانال ۱۳ اسرائیل نیز اعلام کرد: تیم مذاکره کننده به نتانیاهو اطلاع داده است که اگر این دور از مذاکرات به شکست منجر شود، مشخص نیست که چه زمانی بتوان به آن بازگشت. این رسانه افزود: نتانیاهو در پاسخ به تیم خود گفت که تصمیم درباره مذاکرات سیاسی است، نه امنیتی، و این اوست که در این باره تصمیم می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل می گوید: نتانیاهو درباره امکان تکمیل توافق آتش‌بس در غزه بدبین است و می‌گوید احتمال موفقیت زیادی ندارد.
 
به گزارش «انتخاب»؛  کانال ۱۳ اسرائیل نیز اعلام کرد: تیم مذاکره کننده به نتانیاهو اطلاع داده است که اگر این دور از مذاکرات به شکست منجر شود، مشخص نیست که چه زمانی بتوان به آن بازگشت.
 
 این رسانه افزود: نتانیاهو در پاسخ به تیم خود گفت که تصمیم درباره مذاکرات سیاسی است، نه امنیتی، و این اوست که در این باره تصمیم می‌گیرد.
 
  کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد: نتانیاهو به هیات مذاکره‌کننده گفته که از محور فیلادلفیا کوتاه نمی‌آییم، این یک پرونده امنیتی نیست که بتوان به آن بازگشت
نظرات بینندگان