arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

علی ربیعی: گروهی اندک، می‌خواهند نظریه وفاق دولت چهاردهم را به بن بست بکشانند / آنها می‌خواهند کاری بکنند که چند تن از افراد معرفی شده برجسته اصلاح طلب رای نیاورند و به تعبیر خودشان دولت را با بن‌بست مواجه کنند

علی ربیعی «گروهی اندک می‌خواهند نظریه وفاق دولت چهاردهم را به بن بست بکشانند آن‌ها میخواهند کاری بکنند که چند تن از افراد معرفی شده برجسته اصلاح طلب رای نیاورند و به تعبیر خودشان دولت را با بن بست مواجه کنند. انتظار جامعه از وجدان جمعی مجلس این است که تسلیم این تصمیم محفلی نشوند. بگذارید آرامش به جامعه بازگردد و دولت با همه تنوع خود انبوه مشکلات ایجاد شده را حل کند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی ربیعی در واکنش به جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نوشت: گروهی اندک، می‌خواهند نظریه وفاق دولت چهاردهم را به بن بست بکشانند.
 
وی در این باره نوشت: «گروهی اندک می خواهند نظریه وفاق دولت چهاردهم را به بن بست بکشانند آنها میخواهند کاری بکنند که چند تن از افراد معرفی شده برجسته اصلاح طلب رای نیاورند و به تعبیر خودشان دولت را با بن بست مواجه کنند.
 
انتظار جامعه از وجدان جمعی مجلس این است که تسلیم این تصمیم محفلی نشوند. بگذارید آرامش به جامعه بازگردد و دولت با همه تنوع خود انبوه مشکلات ایجاد شده را حل کند.»
نظرات بینندگان