arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

العربیه: اخوان المسلمین بر خالد مشعل برای جانشینی هنیه توافق دارند

منابع آگاه العربیه، یکشنبه ۱۴ مرداد فاش کردند که رهبران گروه اخوان المسلمین بر سر تعیین خالد مشعل به عنوان رئیس گروه حماس برای یک دوره موقت تا برگزاری انتخابات جدید این تشکیلات، توافق کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
العربیه: منابع آگاه العربیه، یکشنبه 14 مرداد فاش کردند که رهبران گروه اخوان المسلمین بر سر تعیین خالد مشعل به عنوان رئیس گروه حماس برای یک دوره موقت تا برگزاری انتخابات جدید این تشکیلات، توافق کرده‌اند.
 
یک تماس ویدیویی میان رهبران «اخوان المسلمین» مستقر در لندن پایتخت بریتانیا، با یکی از رهبران گروه حماس نشان می‌دهد که این گروه برای تعیین رهبر جدید به عنوان جانشین اسماعیل هنیه که بامداد چهارشنبه گذشته در تهران، پایتخت ایران ترور شد، نشستی برگزار کردند.
 
در این تماس ویدئویی، دکتر صلاح عبدالحق به عنوان جانشین رهبر اخوان المسلمین در نشست‌های رهبران این تشکیلات فرامرزی و اعضای دفتر رهبر جهانی را نشان می‌دهد که ضمن تسلیت به خالد مشعل عضو رهبری حماس به او می‌گویند: «بگو برادرانت اینجا هستند و صدایت را می‌شنوند».
 
به گفته منابع آگاه العربیه رهبران این گروه بر سر تعیین خالد مشعل به عنوان رئیس جنبش حماس برای یک دوره موقت تا برگزاری انتخابات جدید توافق دارند.
نظرات بینندگان