arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

سخنگوی وزارت خارجه: ادعاها درباره حمله به مراکز ایران در سوریه را تایید نمی‌کنیم / اسرائیل به مراکز سوری از جمله یک مرکز تحقیقاتی مربوط به ارتش سوریه حمله کرده

کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های اسرائیل مبنی بر اینکه این رژیم در حمله بامداد امروز برخی از مراکز مرتبط با ایران در سوریه را مورد حمله قرار داده است، اظهار کرد:  چنین چیزی را تایید نمی‌کنیم و بر اساس آنچه که منابع سوریه اعلام کرده‌اند رژیم صهیونیستی به مراکز سوری از جمله به یک مرکز تحقیقاتی که مربوط به ارتش سوریه بوده حمله کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد عملیات شهادت طلبانه روز گذشته شهروند اردنی علیه اسرائیل گفت: رژیم صهیونیستی شر مطلق در منطقه است. این رژیم با اقدامات جنایتکارانه‌اش، خود را در برابر خشم افکار عمومی جهان قرار داده است و باعث یک بیداری انسانی شده است.

به گزارش «انتخاب»، وی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی با تداوم جنایت‌های خود در غزه و کرانه باختری و همچنین جنوب لبنان، پنجره جدید آتش را بر روی خود باز کرده است.

ادعا درباره حمله به مراکز مرتبط با ایران در سوریه قابل تایید نیست

کنعانی همچنین حمله رژیم صهیونیستی به مناطقی از خاک سوریه در بامداد امروز دوشنبه را محکوم کرد.

وی با بیان این که رژیم صهیونیستی برای انجام جنایت‌های خود حد و مرز قائل نیست و انجام جنایت‌های فرامرزی را در دستور کار قرار داده است، گفت: باید جامعه جهانی در برابر این اقدامات ماجراجویانه رژیم صهیونیستی، اقدام جدی و بازدارنده انجام دهد.

 کنعانی همچنین با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه این رژیم در حمله بامداد امروز برخی از مراکز مرتبط با ایران در سوریه را مورد حمله قرار داده است، اظهار کرد:  چنین چیزی را تایید نمی‌کنیم و بر اساس آنچه که منابع سوریه اعلام کرده‌اند رژیم صهیونیستی به مراکز سوری از جمله به یک مرکز تحقیقاتی که مربوط به ارتش سوریه بوده حمله کرده است.

نظرات بینندگان