arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

توده ۱۰ کیلویی از بدن بیمار اراکی خارج شد

متخصص زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک در یک عمل جراحی نادر و حساس موفق به خارج کردن یک توده ۱۰ کیلوگرمی از بدن یک بیمار در این بیمارستان شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
- ایرنا :متخصص زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک در یک عمل جراحی نادر و حساس موفق به خارج کردن یک توده ۱۰ کیلوگرمی از بدن یک بیمار در این بیمارستان شد.
 
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی، دکتر « لی لی اسعدی » گفت: این بیمار که یک خانم ۳۶ ساله است با درد و افزایش سایز شکم به بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی(ره) اراک مراجعه کرد.
 
وی ادامه داد: پس مراجعه به این بیمارستان و انجام سونوگرافی و ام آر آی یک توده در سمت چپ بدن وی مشاهد شد که با توجه به سرعت رشد آن، بلافاصله بیمار به اتاق عمل انتقال داده شد.
 
متخصص زنان و زایمان بیمارستان تامین اجتماعی امام خمینی (ره) اراک خاطرنشان کرد: پس از عمل جراحی سه ساعته یک توده به وزن ۱۰ کیلو گرم از بدن بیمار خارج شد.
 
دکتر اسعدی بیان کرد: اکنون حال عمومی بیمار مطلوب است.
 
بر اساس اطلاعات موجود، ۹۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر از از جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان مرکزی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قردار دارند و ضریب پوشش بیمه در این استان ۶۴ درصد است که از متوسط کشوری بالاتر است.
نظرات بینندگان