arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

مقام شهرداری تهران: سارقان به تابلوهای ترافیکی هم رحم نمی‌کنند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سارقان به تابلوهای ترافیکی هم رحم نمی‌کنند، گفت: هر یک ماه یک بار تمام علایم ترافیکی سطح شهر بازدید می‌شوند تا در صورت سرقت، تابلو جایگزین شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سارقان به تابلوهای ترافیکی هم رحم نمی‌کنند، گفت: هر یک ماه یک بار تمام علایم ترافیکی سطح شهر بازدید می‌شوند تا در صورت سرقت، تابلو جایگزین شود.

پوریا علیمردانی روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت نوسازی تابلوهای ترافیک سطح شهر افزود: در جهت نوسازی تابلوهای ترافیک اقدامات موثری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تابلوی قدیمی در سطح شهر وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر با پدیده سرقت تابلوهای ترافیکی مواجه هستیم و حتی ممکن است گروه‌هایی سازمان یافته به این اقدام دست بزنند.

به گفته علیمردانی، در این مواقع از نهادهای انتظامی کمک می‌گیریم و البته که نظارت‌ها هم دقیق انجام می‌شود اما به جز نوسازی تابلوها باید به جبران این کمبود ناشی از دزدی هم بپردازیم.

وی تاکید کرد: اعتبارات و تجهیزات لازم را داریم و اجازه نمی‌دهیم خللی در این زمینه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری تهران یادآور شد: تقریبا هر یک ماه یک بار تمام علایم ترافیکی سطح شهر را بازدید می‌کنیم.

نظرات بینندگان