arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۳۰ مهر ۱۴۰۳

کارکنان بندر حیفا پیام هشدار دریافت کردند

رسانه‌های عبری اعلام کردند، کارکنان بندر حیفا پیام‌های هشدار درباره حمله احتمالی موشکی به این بندر دریافت کردند. بر اساس این گزارش، سیستم‌های رایانه‌ای در بندر حیفا نیز هک شده و روی آن این پیام‌های هشدار به زبان عبری آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رسانه‌های عبری اعلام کردند، کارکنان بندر حیفا پیام‌های هشدار درباره حمله احتمالی موشکی به این بندر دریافت کردند.
 
شبکه خبری المیادین  در خبری فوری به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد، صدها نفر  از کارکنان بندر حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی پیام‌های هشدار درباره حمله احتمالی موشکی به حیفا دریافت کردند.
 
بر اساس این گزارش،‌سیستم‌های رایانه‌ای در بندر حیفا نیز هک شده و روی آن این پیام‌های هشدار به زبان عبری آمده است.
 
باوجوداینکه هنوز از منبع ارسال این پیام‌ها خبری منتشر نشده اما جنبش حزب‌الله طی روزهای گذشته به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تداوم تجاوز نظامی علیه لبنان هشدار داده و از مرحله جدیدی رویارویی با این رژیم اشغالگر خبر داده بود.
 
«حیفا کریات شمونه می‌شود»، این پیام هشدار را هم هفته گذشته اتاق عملیات حزب‌الله به رژیم صهیونیستی درباره تبعات تداوم جنایات این رژیم در بمباران ملت لبنان صادر کرده است.
 
هدف اصلی و علنی اسرائیل از حمله چند هفته اخیر به لبنان بازگرداندن ساکنان شمال اسرائیل به شهرهایشان و ازسرگیری فعالیت‌های اقتصادی این منطقه اعلام شده است،‌ زیرا از اکتبر ۲۰۲۳ با حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان در دفاع از ملت مظلوم غزه، زندگی در شمال اسرائیل رسماً مختل شده و پیامدهای آن، هزینه سنگین مالی روی دوش اسرائیل نهاده است.
 
مرکز امنیت و امور خارجه بیت‌المقدس(در فلسطین اشغالی) نیز هفته گذشته گزارش داده که «نتانیاهو در ۱۲ ماه فقط برای اهداف جنگ‌طلبانه ۱۱۲ میلیارد دلار از خزانه اسرائیل برداشت کرد». این رقم معادل همه مخارج یک‌ساله اسرائیل پیش از جنگ است.
 
کابینه رژیم صهیونیستی از همان ابتدای جنگ غزه مجبور شده هزینه تأمین سرپناه در هتل‌ها یا خانه‌ای استیجاری را برای حدود ۸۰ هزار نفر که از حملات موشکی مقاومت در ۴۳ روستای مرزی با لبنان گریخته‌اند، پرداخت کند؛ افزون بر اینکه ملزم است به کشاورزان و صنعتگران و هر نهاد اقتصادی که اموال آنها در آتش موشک‌های مقاومت سوخته‌اند غرامت پرداخت کند.
 
حالا ترس صهیونیست‌ها درباره حیفا نیز به واقعیت تبدیل شده بزرگ‌ترین شهر شمال سرزمین‌های اشغالی در ساحل دریای مدیترانه که قطب اصلی تجارت و صنعت برای این رژیم شمرده می‌شود در معرض حملات شبانه‌روزی موشک‌ها و پهپادهای مقاومت قرار گرفته است.
نظرات بینندگان