arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

درگذشت لیام پین؛ از درخشش در «وان دایرکشن» تا دشواری کنار آمدن با شهرت در نوجوانی

لیام جیمز پِین، عضو سابق گروه موسیقی «وان دیرکشن»، بعد از افتادن از طبقه سوم هتلی در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین در سن ۳۱ سالگی درگذشت.لیام پین پیشتر در کنسرت نیام هوران، هم‌گروهی خود در «وان دایرکشن»، در آرژانتین شرکت کرده بود. او به همراه هری استایلز، لوئی تاملیسون، نیال هوران و زِین ملک یکی از اعضای این گروه محبوب بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لیام جیمز پِین، عضو سابق گروه موسیقی «وان دیرکشن»، بعد از افتادن از طبقه سوم هتلی در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین در سن ۳۱ سالگی درگذشت.
 
پلیس أرژانتین در بیانیه‌ای گفت که بعد از تماسی اضطراری «درباره یک مرد پرخاشگر که ممکن است تحت تاثیر مواد مخدر و الکل بوده باشد» ماموران را به این هتل اعزام کرد.
 
ماموری که مسئول رسیدگی به این موضوع بود گفت که بعد از رسیدن به محل صدای بلندی را در حیاط داخلی هتل شنید. پلیس گفت که جسد اکنون به سردخانه منتقل شده است.
 
لیام پین پیشتر در کنسرت نیام هوران، هم‌گروهی خود در «وان دایرکشن»، در آرژانتین شرکت کرده بود.
 
او به همراه هری استایلز، لوئی تاملیسون، نیال هوران و زِین ملک یکی از اعضای این گروه محبوب بود.
 
لیام پین متولد ۲۹ اوت ۱۹۹۳ در شهر ولورهمپتون در انگلستان بود.
 
فعالیتش را در عرصه موسیقی در سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز کرد، زمانی که فقط ۱۴ سال داشت و در برنامه استعدادیابی «اکس فاکتور» شرکت کرد ولی موفق نشد. داوران به او گفته بودند برود و دو سال بعد پس از پایان مدرسه برگردد.
 
لیام چنین کرد و در ۲۰۱۰ در این برنامه دوباره اجرا کرد و مورد استقبال زیادی قرار گرفت.
 
درگذشت لیام پین؛ از درخشش در «وان دایرکشن» تا دشواری کنار آمدن با شهرت در نوجوانیلیام (وسطی) در برنامه اکس فاکتور (۲۰۱۰) عضو گروه وان دایرکشن شد
 
او سپس در همین برنامه به پیشنهاد داوران به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی «وان دایرکشن» ظاهر شد و این گروه در نهایت به مرحله نهایی این برنامه رسید و سوم شد.
 
لیام در این گروه به همراه هری استایلز، لوئی تاملیسون، نیال هوران و زین ملک به شهرت جهانی رسید و محبوبیت فراوانی کسب کرد.
 
زمانی که تک آهنگ این گروه به نام «آنچه که تو را زیبا کرده» یک سال بعد (۲۰۱۱) منتشر شد و در صدر برترین آهنگ‌های سال قرار گرفت و برای چهار سال پس از آن هم یکی از چهار آهنگ برتر سال بود. این یکی از آهنگ‌های آلبوم «همه‌شب بیدار» از این گروه بود.
 
آلبوم دوم این گروه با نام «مرا به خانه ببر» در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.
 
فعالیت این گروه برای چند سال دیگر هم ادامه داشت و جوایز و موفقیت‌های زیادی به دست آورد. اما درسال ۲۰۱۶ اعضای آن از جمله لیام پین به شکل مستقل به فعالیت خود ادامه دادند و «وان دیرکشن» از هم پاشید.
 
دشواری کنار آمدن با شهرت
درگذشت لیام پین؛ از درخشش در «وان دایرکشن» تا دشواری کنار آمدن با شهرت در نوجوانی
اما کنار آمدن با شهرت ناگهانی برای لیام سخت بود. او در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه‌ای با کانال ۱ رادیو بی‌بی‌سی در این مورد گفته بود: «گاهی اوقات در آن شرایط زمانی که فشار زیادی از هر طرف وجود داشت، لذت بردن از زندگی سخت بود.»
 
او اما افزود که یک سال بعدش یاد گرفت که چگونه استراحت کند.
 
در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۹ با بی‌بی‌سی هم گفته بود که شهرت برای او غافلگیرکننده و «گیج‌کننده» بود و دشوار بود با آن کنار بیاید.
 
اما کارنامه او به عنوان یک خواننده انفرادی با موفقیت‌های خیلی چشم‌گیری همراه نبود.
 
تک‌آهنگ «قطره‌های اشک» که در ماه مارس سال جاری منتشر شد، نتوانست در فهرست یکی از آهنگ‌های برتر راه پیدا کند.
 
همچنین گزارش شد که انتشار دومین آلبوم و مستندی درباره زندگی او نیز به تعویق افتاده است.
 
زندگی خصوصی پر پیچ و خم
 
درگذشت لیام پین؛ از درخشش در «وان دایرکشن» تا دشواری کنار آمدن با شهرت در نوجوانیلیام و شریل
 
وقتی لیام ۱۴ ساله برای نخستین‌بار در برنامه «ایکس فاکتور» شرکت کرده بود در وسط اجرا به «شریل» با اشاره چشم ابراز علاقه کرده بود. هشت سال پس از این ماجرا این دو نفر وارد روابط عاشقانه شدند و در سال ۲۰۱۷ پسر آن‌ها «بر» به دنیا آمد. اما در سال ۲۰۱۸ از هم جدا شدند.
 
در سال ۲۰۲۰ او با مایا هنری که یک مدل است نامزد شد اما مدتی کوتاهی پس از آن اعلام کردند که نامزدی شان لغو شده است. مایا هنری در اوایل ماه جاری میلادی در شبکه‌های اجتماعی از لیام پین به خاطر ارسال «پیام‌های ناخواسته» شکایت کرد.
 
او از سال ۲۰۲۲ با کیت کسید، اینفلوئنسر آمریکایی وارد رابطه شد که تا پایان عمرش ادامه داشت.
 
گفته شده لیام به بیماری کلیه هم دچار بود و به این دلیل در سال ۲۰۲۳ دو بار به بیمارستان مراجعه کرد.
 
او همچنین به الکل روی آورده بود و یک بار در ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی گفته بود که در تلاش ترک الکل است.
 
مرگ ناگهانی
 
درگذشت لیام پین؛ از درخشش در «وان دایرکشن» تا دشواری کنار آمدن با شهرت در نوجوانیهنگامی که خبر مرگ او منتشر شد، هواداران او در خارج از هتلی که او اقامت داشت تجمع کردند
 
لیام پین در عصر دو روز پیش به گفته پلیس آرژانتین از طبقه سوم هتلی در بوئنوس آيرس، به پایین سقوط کرد.
 
تاکنون جزئیاتی درباره دلیل افتادن او از اتاق هتل منتشر نشده است. رسانه‌های محلی به نقل از خدمات پزشکی اضطراری در آرژانتین گزارش داده‌اند که لیام پین در اثر «جراحات شدید» جان باخته است و برای یافتن علت مرگ او کالبدشکافی انجام خواهد شد.
 
لیام پین پیشتر در این ماه در کنسرت نیام هوران، هم‌گروهی سابق خود در «وان دایرکشن»، در آرژانتین شرکت کرده بود و در پستی هم در شبکه‌های اجتماعی گفته بود که این سفر به او «خیلی خوش می‌گذرد.»
 
هنگامی که خبر مرگ او منتشر شد، هواداران او در خارج از هتلی که او اقامت داشت تجمع کردند و باعث شد پلیس ورودی آن را مسدود کند. برخی از طرفدارانش هم به یاد او شمع روشن کردند.
 
اعضای سابق گروه «وان دایرکشن» و چهره‌های سرشناس دیگر در شبکه‌های اجتماعی به این رویداد واکنش نشان داده‌اند و ابراز تسلیت و ادای احترام کرده‌اند.
 
منبع: بی بی سی
نظرات بینندگان