arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

توخل برای امضای قرارداد با انگلیس شرط گذاشت

توماس توخل از مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته است که کارش را با کمی تاخیر شروع کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جدایی گرت ساوت‌گیت از تیم ملی انگلیس پس از چند سال حضور روی نیمکت این تیم و کسب دو عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ باعث شد که مدیران اتحادیه فوتبال این کشور به صورت جدی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشند.

لی کارزلی در چند ماه اخیر به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب شد اما او هم چند روز قبل اعلام کرد که تمایلی به ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش ندارد و امیدوار است که بتواند بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس به فعالیتش ادامه دهد و منتظر انتخاب سرمربی جدید است.

2095591

نام بسیاری از مربیان بزرگ فوتبال اروپا در چند هفته اخیر در کنار نام تیم ملی انگلیس به گوش می‌رسید اما رسانه‌ها روز گذشته اطلاع دادند که توماس توخل برای قبول هدایت این تیم با مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس به توافق رسیده و قراردادهایش را هم امضا کرده و به زودی به صورت رسمی از سوی آنها معرفی خواهد شد.

فابریتزیو رومانو یکی از اولین کسانی بود که این خبر را منتشر و تایید کرد و حالا اطلاع داده است که توخل قرار نیست به سرعت روی نیمکت تیم ملی انگلیس بشیند. قرارداد او در واقع از تاریخ اول ژانویه ۲۰۲۵ تا پس از جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود و او از اتحادیه فوتبال انگلیس خواسته است که به او فرصت دهند که این دو ماه را هم دور از فوتبال باشد و این درخواست مورد قبول قرار گرفته است.

به این ترتیب، هواداران تیم ملی انگلیس در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر هم شاهد حضور لی کارزلی روی نیمکت این تیم خواهند بود و باید مدتی برای دیدن نسخه تحت هدایت توخل این تیم صبر کنند.

نظرات بینندگان