arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

سخنگوی دولت: افزایشی در قیمت نان و گندم نداشتیم / افزایش‌ها در دستمزد بوده

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت گفت: ما شاهد افزایش نرخ گندم و آرد نبودیم و آنچه که ایجاد شد حاصل از افزایش نرخ دستمزد بوده است. سر معیشت مردم با کسی شوخی نخواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سخنگوی دولت گفت: ما شاهد افزایش نرخ گندم و آرد نبودیم و آنچه که ایجاد شد حاصل از افزایش نرخ دستمزد بوده است. سر معیشت مردم با کسی شوخی نخواهیم داشت.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امرو زهیات دولت، گفت: ان شاءالله در جلسه بعد از ظهر بودجه به صورت کامل بسته خواهد شد و برای تقدیم به مجلس شورای اسلامی آماده می‌شود.

سخنگوی دولت در مورد عدالت در معیشت و آموزش گفت: عدالت در معیشت و آموزش و درمان مورد تاکید دولت در بودجه هست تا اقشار آسیب‌پذیر هیچ آسیبی نبینند و یکی از ارزش‌های دولت چهاردهم عدالت محوری استوی افزود: سقف معافیت مالیاتی در بودجه امسال از ۱۲ میلیون تومان به ۲۴ میلیون افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش ها در دستمزدها بود است و سازمان تعزیرات برای اینکه بتواند بازار را مدیریت بکند وارد عمل می شود و هرجایی هم که نیاز باشد طبیعتاً از قوه قهریه خودش استفاده خواهد کردسخنگوی دولت گفت: ما شاهد افزایش نرخ گندم و آرد نبودیم و آنچه که ایجاد شد حاصل از افزایش نرخ دستمزد بوده است. سر معیشت مردم با کسی شوخی نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان