arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

وزیر بهداشت: یک مدل از انسولین‌ها را که یک کشور خاص تولید می‌کند در همه جای دنیا کم است؛ در ایران هم کم است؛ بقیه مدل‌ها موجود است

محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت گفت: انسولین‌ها چند مدل هستند یک مدل آن که یک کشور خاص آن را تولید و صادر می‌کند در همه جای دنیا کم است اینجا هم کم است اما بقیه مدل‌ها موجود است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: وزیر بهداشت گفت: انسولین‌ها چند مدل هستند یک مدل آن که یک کشور خاص آن را تولید و صادر می‌کند در همه جای دنیا کم است اینجا هم کم است اما بقیه مدل‌ها موجود است.

محمدرضا ظفرقندی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت واکسن آنفولانزا در کشور گفت: واکسن هست، استقبال مردم تعیین می‌کند که واردات زیاد باشد یا کم ولی فعلا هست.

وی درباره گلایه مردم از مشکلات پیش آمده در تامین انسولین برای بیماران دیابتی عنوان کرد: انسولین‌ها چند مدل هستند یک مدل آن که یک کشور خاص آن را تولید و صادر می‌کند در همه جای دنیا کم است اینجا هم کم است اما بقیه مدل‌ها موجود است.

وزیر بهداشت درباره اقدامات این وزارتخانه برای اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: باید بودجه آن تصویب شود در جلسه بودجه برای انواع و اقسام مدل‌ها برای اجرای این قانون از جمله خوابگاه متاهلین و کارهایی که برای جلوگیری از سقط جنین جنایی هست، باید بودجه‌هایش تصویب شود که در حال انجام است.

ظفرقندی درباره کمک‌های ایران به مردم لبنان و غزه گفت: در حوزه درمان هرچه در توان‌مان باشد کمک می‌کنیم کمک‌های دیگر را بخش‌های دیگر انجام می‌دهند.

به خطاب به خبرنگاران گفت: باید زودتر بروم با رئیس قوه قضائیه جلسه‌ای دارم.

نظرات بینندگان