arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۰۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

دعوای سیتی و آرسنال به سطح مدیریتی رسید

تنش به وجود آمده بین بازیکنان منچسترسیتی و آرسنال ظاهرا به سطح مدیریتی دو باشگاه هم رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منچسترسیتی و آرسنال این هفته یکی از حساس‌ترین دیدارهای رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را برگزار کردند که این بازی با وجود برتری شاگردان میکل آرتتا تا لحظات پایانی، با گلی که در لحظات آخر به ثمر رسید با تساوی ۲-۲ تمام شد تا دو تیم امتیازات را با یکدیگر تقسیم کرده باشند.

این بازی از اهمیت بسیاری برای هر دو تیم برخوردار بود و همین باعث شده که سطح درگیری و تنش در آن بسیار بالا برود. خصوصا که رفتارهای ارلینگ هالند پس از به ثمر رسیدن گل مساوی سیتی در دقایق آخر به این وضعیت دامن زد و باعث شد که درگیری‌هایی هم در زمین بازی به وجود بیاید.

اما روزنامه سان خبر داده که این درگیری‌ها تنها به زمین محدود نشده است و تیم لوییس، مدیر باشگاه آرسنال، پس از پایان این بازی حاضر نشده است برای ادای احترام به همتایش در منچسترسیتی در جایگاه ویژه صبر کند و بدون اینکه با او دست بدهد یا صحبتی داشته باشد، این جایگاه را ترک کرده است تا نشان دهد که از این وضعیت تا چه حد عصبانی است.

به نظر می‌رسد که تنش و درگیری بین دو باشگاه آرسنال و سیتی قرار است در این فصل با جدیت بیشتری نسبت به دو فصل گذشته ادامه پیدا کند. توپچی‌ها در دو فصل قبل رقیب جدی سیتی برای کسب عنوان قهرمانی بودند اما در هر دو فصل هم کورس را به این حریف قدرتمند واگذار کردند.

نظرات بینندگان