arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

ورود سامانه بارشی جدید به کشور؛ از فردا هوا خنک می‌شود

 سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایسنا: سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و برخی مناطق گیلان افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
چهارشنبه ـ با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر ـ رگبار و رعد و برق، وزش باد و کاهش دما در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی رخ خواهد داد.
 
پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
جمعه در سواحل بارش خفیف و در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی افزایش ابر، رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد.
 
شنبه در جنوب استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، برخی مناطق کردستان و زنجان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار و رعد و برق، وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
 
امروز در شمال غرب و غرب و از چهارشنبه در مناطقی از شرق، جنوب شرق و مرکز کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
 
چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج است.
نظرات بینندگان