arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

اعتراف ناگلزمن: از گفتن حقیقت به تراشتگن می‌ترسیدم

یولیان ناگلزمن فاش کرد که در ماه مارس گذشته وقتی می‌خواست به تراشتگن اطلاع دهد، مانوئل نویر گلر فیکس در یورو خواهد بود، اضطراب داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بالاخره پس از یک دهه زیر سایه مانوئل نویر بودن، با بازنشسته شدن این دروازه‌بان از بازی‌های ملی پس از یورو 2024، مارک آندره تراشتگن برای اولین‌بار موقعیت خود را به عنوان شماره یک "مانشافت" تثبیت کرد و در برتری 5-0 برابر مجارستان درون دروازه قرار گرفت.

ناگلزمن، سرمربی آلمان، که قراردادش در آوریل گذشته تا سال 2026 تمدید شد، قبل از دیدار امشب برابر هلند، از تراشتگن تمجید کرد و گفت: «او مقابل مجارستان خیلی خوب بازی کرد و بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او سال‌هاست که برای بارسا بازی می‌کند و آنجا کاپیتان است. مارک کیفیت دروازه را برای سال‌های زیادی تضمین خواهد کرد.»

2079195

ناگلزمن فاش کرد که او و مربی دروازه‌بانان آلمان، آندریاس کروننبرگ، پیش از یورو با تراشتگن گفت‌وگو کردند: «بله، گفت‌وگویی که در ماه مارس با او داشتیم چندان خوشایند نبود. راستش می‌ترسیدم او بگوید من دیگر نیستم، هرچند که می‌توانستم این رفتار را درک کنم. او برای مدت طولانی شماره 2 بود و باید به او می‌گفتم در یورو نیز شرایط تغییر نمی‌کند. اکنون فقط امیدوارم او صحیح و سالم بماند و دو سال دیگر در جام جهانی برای ما خوب بازی کند.»

 

نظرات بینندگان