arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

واکنش رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس به ادعای یک نماینده: اعلام بی‌پروای فروش ‎موشک ‎بالستیک به روسیه، کثیف‌ترین مصداق روسوفیلی است

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: «اعلام بی‌پروای فروش ‎موشک ‎بالستیک به روسیه توسط برخی مسئولان، کثیف‌ترین مصداق روسوفیلی است. آن‌ها در جنگی که برنده‌اش پوتین نخواهد بود ایران را به کارت بازی تبدیل کرده‌اند. قاعده بازی کثیف این است: تنش ایران با ‎آمریکا تا هنگام برون رفت دیکتاتور از باتلاق ‎اکراین ادامه یابد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس دهم در واکنش به ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر فروش موشک به روسیه نوشت: اعلام بی‌پروای فروش ‎موشک به روسیه توسط برخی مسئولان، مصداق روسوفیلی است.

به گزارش انتخاب، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت: اعلام بی‌پروای فروش ‎موشک ‎بالستیک به روسیه توسط برخی مسئولان، کثیف‌ترین مصداق روسوفیلی است. آن‌ها در جنگی که برنده‌اش پوتین نخواهد بود ایران را به کارت بازی تبدیل کرده‌اند. قاعده بازی کثیف این است: تنش ایران با ‎آمریکا تا هنگام برون رفت دیکتاتور از باتلاق ‎اکراین ادامه یابد.»

گفتنی‌ست، این اظهارات در پی آن بیان شد که بخشایش اردستانی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دوازدهم در یک مصاحبه مدعی شده بود: ما اسلحه می‌فروشیم دلار میگیریم، ما از طریق شراکت با روسیه تحریم‌ها را دور می‌زنیم، ما سویا و ذرت و ...  از روسیه وارد می‌کنیم. اروپایی‌ها به اوکراین، اسلحه می‌فروشند. ناتو وارد اوکراین شده چرا ما در جهت حمایت از متحد خود به روسیه موشک و پهپاد ندهیم؟ ً

نظرات بینندگان