arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

اندریک یک شام به من بدهکار شد!

براهیم دیاز از گلزنی اندریک در اولین بازی‌اش برای رئال و نقش خودش در تاریخ‌سازی این پدیده جوان حرف زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئال مادرید روز گذشته توانست در دهمین هفته لالیگا وایادولید را با سه گل شکست دهد. همه انتظار گلزنی از مثلث امباپه، وینی و رودریگو را داشتند اما فده والورده، براهیم دیاز و اندریک گل‌های رئال را زدند. براهیم یک گل فوق‌العاده زد و برتری رئال را تقریبا قطعی کرد و پاس گل سوم را نیز به اندریک داد.

2073020

او در پایان بازی و گلزنی خودش گفت: «شروع کمی برای ما سخت بود، اما در نیمه دوم سرعت کار را بالا بردیم. خیلی خوشحالم برای پیروزی و سه امتیاز. گل؟ می‌دانستم که میلیتائو قرار است توپ را کجا بفرستد و این یک حرکت تمرین شده بود. سپس دیدم دروازه‌بان در موقعیت بدی قرار دارد و توپ را از روی سر او وارد دروازه کردم. این تنها روش گلزنی بود و خوشحالم جواب داد.»

براهیم در مورد پاس گل به اندریک گفت: «اندریک یک شام برای این پاس گل به من بدهکار شد (می‌خندد). او بازیکنی است که همیشه با ذهنیتی مثبت برای بازی آماده می‌شود و قدرت شوت‌زنی با هر دو پایش را با بالاترین دقت دارد. ما تیمی پر از بازیکنان آینده‌دار هستیم و اندریک قطعا استعدادی درخشان است.»

بازی در برنابئو: «این خانه ماست، بهترین ورزشگاه در جهان. بازی در برنابئو با این هواداران فوق‌العاده است. همیشه پیروزی در خانه به لطف هوادارانی که همیشه در لحظات خوب و بد کنار ما هستند، آسان‌تر است.»

نظرات بینندگان