arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند

جانشین فراجا گفت: به‌کارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی جرم بوده و این افراد باید به کشور خود برگردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: جانشین فراجا گفت: به‌کارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی جرم بوده و این افراد باید به کشور خود برگردند.
 
جانشین جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی گلستان در گرگان اظهار کرد: حضور اتباع غیرمجاز در تمام دنیا جرم است و این افراد باید به کشور خود بازگردانده شوند.
 
سردار قاسم رضایی گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی نیز جرم است.
 
سردار رضایی افزود: مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس است که با تمام وجود در این راستا تلاش می‌کنیم.
 
وی با اشاره به ضرورت مقابله همه جانبه با مواد مخدر افزود: اعتیاد و مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و پلیس برای مقابله با آن برنامه ریزی‌های خوبی خصوصا در مرزها انجام داده است.
 
جانشین فراجا هم چنین گفت: برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس است.
 
وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از محل نگهداری سلاح‌های غیرمجاز، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
نظرات بینندگان