arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

کنایه عراقچی به مشاور جلیلی: من نمی‌گویم «مرگ بر وطنی که هموطنم در آن، عراقچی است»؛ من می‌گویم جانم فدای وطنی که به منتقد دولت اجازه می‌دهد صحبت کند و حتی ولایت‌پذیری مجلس را زیر سوال می‌برد

عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه خطاب به امیرحسین ثابتی، مشاور جلیلی و نماینده مجلس گفت: من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هموطنم عراقچی است، من می‌گویم جانم فدای وطنی که به منتقد دولت اجازه می‌دهد صحبت کند و حتی ولایت‌پذیری مجلس را زیر سوال می‌برد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عراقچی خطاب به مشاور جلیلی گفت: من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هموطنم عراقچی است.

به گزارش انتخاب، عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی امور خارجه خطاب به امیرحسین ثابتی، مشاور جلیلی و نماینده مجلس گفت: من نمی‌گویم مرگ بر وطنی که هموطنم عراقچی است، من می‌گویم جانم فدای وطنی که به منتقد دولت اجازه می‌دهد صحبت کند و حتی ولایت‌پذیری مجلس را زیر سوال می‌برد.

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر توییتی از ثابتی مشاور جلیلی توجهات را به خود جلب کرده است. ثابتی در این توییت گفته است: « مرگ بر آن مرز و معیاری که مرا به خاطر به دنیا آمدن در سرزمینی که در آن عراقچی و ظریف و روحانی و بنی‌صدر و ... به دنیا آمده‌اند «آشنا» با آن‌ها میداند، اما شیرمردان فاطمیون را، چون چند کیلومتر آنطرف‌تر به دنیا آمده اند «غریبه» با من حساب می‌کند.»

نظرات بینندگان