arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳

گوستاوو بلانکو فریاد مهدی تارتار را به هوا برد

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال که در فصل گذشته به این تیم پیوست یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خبر ورزشی: گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی تیم استقلال که در فصل گذشته به این تیم پیوست یکی از بهترین بازیکنان استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان بود.

مهاجم آرژانتینی تیم استقلال که در دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان در چهارچوب یک بازی دوستانه از ابتدا در ترکیب اصلی تیم نکونام به میدان رفته بود یکی از بازیکنان تاثیرگذار و پر جنب و جوش این تیم در خط دفاعی تیم گل گهر به شمار می‌رفت.

فشار بیش از حد بلانکو در این دیدار روی خط دفاعی و دروازه تیم گل گهر سیرجان باعث شد تا این تیم در دقیقه ۳۰ مسابقه برای دومین بار دروازه خود را توسط همین بازیکن باز شده ببیند. هرچند که این گل از سوی تیم داوری مسابقه به نشانه آفساید مردود اعلام شد اما این موضوع باعث نشد تا بلانکو نسبت به میل فراوانش برای گلزنی کوتاهی کند.

از افراد حاضر در ورزشگاه شهید دستگردی محل برگزاری این مسابقه دوستان مطلع شدیم بلانکو یکی از بهترین نفرات استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان در فاز هجومی به شمار رفته که باعث شده چندین بار مهدی تارتار - سرمربی تیم گل گهر سیرجان - به همین خاطر بر سر مدافعانش فریاد بکشد و آنها را به مراقبت از مهاجم بلند و قامت آرژانتینی استقلال و اجرای دستورات تدافعی اش فرا بخواند.

یادآور می‌شود؛ بلانکو فصل گذشته در ۲۴ دیدار استقلال به میدان رفت و ۶ گل برای تیم به ثمر رساند تا در رده دوم گلزنان تیم استقلال بعد از مهرداد محمدی ۸ گله قرار بگیرد.

نظرات بینندگان