arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳

چمران: درخواستی از شهرداری برای جایگزینی کارگران ایرانی با اتباع نداشته‌ایم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری پایتخت نامه‌ و درخواستی درباره فرصت دادن برای جایگزینی کارگران ایرانی به جای کارگران اتباع در بخش‌های خدماتی و پسماند به شورا نرسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری پایتخت نامه‌ و درخواستی درباره فرصت دادن برای جایگزینی کارگران ایرانی به جای کارگران اتباع در بخش‌های خدماتی و پسماند به شورا نرسیده است.

مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران همچنین افزود: حتما فعالیت کارگران اتباع خارجی در شهرداری باید قانونی باشد و اگر یک پیمانکار غیرقانونی فعالیت‌ می‌کند، باید با او برخورد شود تا روند را قانونی دنبال کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عوارض سالیانه‌ای برای اتباع در نظر گرفته شده که اداره کل اتباع بیگانه باید این رقم را دریافت کند، اظهار کرد: این عوارض باید در تمام شهرها هماهنگ باشد اما به خوبی اجرا نمی‌شود. باید هماهنگی صورت بگیرد که این روند اصلاح شود.

چمران با بیان اینکه مردم در زمینه اسناد مشکلاتی داشتند که از دفترداران دعوت کردیم تا گزارشی از اقدامات ارائه دهند، ادامه داد: چند گزارش حسابرسی و پرونده باغات هم در جلسه امروز قرائت خواهد شد.

نظرات بینندگان