arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

چالش اساسی گل‌محمدی در فولاد / خط آتش فولاد در اختیار پیرمردها

یحیی گل‌محمدی در ابتدای کار خود با مشکلی اساسی در خط حمله فولاد روبه‌روست که می‌تواند در کاهش عملکرد مطلوب این تیم به مانند فصل گذشته موثر واقع شود. قرمزهای اهواز بعد از عبور از دل آتش سقوط به لیگ یک، شکل‌ و شمایلی متفاوت به خود گرفته‌اند اما حضور برخی بازیکنان مسن در ترکیب این تیم قطعا چالش اساسی یحیی در ادامه فصل خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرهیختگان: یحیی گل‌محمدی در ابتدای کار خود با مشکلی اساسی در خط حمله فولاد روبه‌روست که می‌تواند در کاهش عملکرد مطلوب این تیم به مانند فصل گذشته موثر واقع شود. قرمزهای اهواز بعد از عبور از دل آتش سقوط به لیگ یک، شکل‌ و شمایلی متفاوت به خود گرفته‌اند اما حضور برخی بازیکنان مسن در ترکیب این تیم قطعا چالش اساسی یحیی در ادامه فصل خواهد بود.
 
جدا از جذب محمدرضا سلیمانی و محمدجواد محمدی که خریدهای مقبول و با کیفیتی محسوب می‌شوند، لیست خط حمله فولاد سه بازیکن بالای سی و چهار سال را در خود می بیند. امین قاسمی نژاد و گادوین منشا هر کدام با ۳۸ و ۳۴ سال بخشی از از خط حمله مسن فولادی‌ها را تشکیل داده و لوسیانو پریرا که سه ماه دیگر ۴۱ ساله خواهد شد، همچنان کار را با این تیم ادامه می‌دهد. 
 
باشگاه فولاد به دلیل قرارداد خود به منشا و پریرا، موفق به توافق برای قطع همکاری با این بازیکنان نشده تا این طور به نظر برسد که یحیی در لیگ بیست و چهارم چاره ای جز داشتن این بازیکنان در اسکواد خود نخواهد داشت. این در حالی است که فولاد در لیگ بیست و سوم با ثبت تنها ۲۰ گل زده، عنوان ضعیفترین خط حمله رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و وجود بازیکنان مسن، دست گل‌محمدی را نیز در استفاده از مهاجمان سرعتی و کارآمد خواهد بست.
نظرات بینندگان