arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
پلیس راه:

ترافیک در جاده چالوس و هراز سنگین شد

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده چالوس و هراز را در زمان حاضر سنگین و در دیگر محور منتهی به این استان را عادی و روان اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده چالوس و هراز را در زمان حاضر سنگین و در دیگر محور منتهی به این استان را عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: ترافیک خودرو در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده چالوس در محدوده پیچ سرهنگ در زمان حاضر سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده هراز نیز در محدوده سه راهی چلاو و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های سه راهی چلاو، شاهاندشت و مبارک آباد ترافیک خودرو سنگین است.

وی با بیان اینکه محور فیروزکوه هم اکنون دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و دیگر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال و محور فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد.

رئیس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

سرهنگ جهان‌تاب از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد و گفت که این طرح که از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده بود، امروز شنبه پایان خواهد یافت.

نظرات بینندگان