arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

علیرضا بیرانوند: یک پیشکسوت که همه می‌شناسید (احتمالا علی پروین) مانع بازگشت من به پرسپولیس شد

صحبت‌های امروز علیرضا بیرانوند در ایفمارک بخش‌های مهم کم ندارد و او در یک بخش جنجالی مصاحبه‌اش به صراحت می‌گوید درویش "مظلوم‌بازی" درنیاورد و همچنین یک پیشکسوت که همه می‌شناسید (احتمالا علی پروین) مانع بازگشت او به پرسپولیس شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش سه: علیرضا بیرانوند معتقد است فسخ او قانونی بوده و اگر رضا درویش دلش برای هواداران می‌سوخت نباید آن الحاقیه را اضافه می‌کرد‌.
 
صحبت‌های امروز علیرضا بیرانوند در ایفمارک بخش‌های مهم کم ندارد و او در یک بخش جنجالی مصاحبه‌اش به صراحت می‌گوید درویش "مظلوم‌بازی" درنیاورد و همچنین یک پیشکسوت که همه می‌شناسید (احتمالا علی پروین) مانع بازگشت او به پرسپولیس شده است.
 
بیرانوند همچنین معتقد است فسخش قانونی بوده و قرار است بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایت کند.
 
*مدیران پرسپولیس مطمئن هستند که تو در این پرونده محروم می‌شوی، پیش‌بینی خودت چیست؟
وقتی من می‌گویم امروز قرار است از پرسپولیس شکایت کنم بابت چیست؟ می‌خواهم طلبم را بگیرم و من هم به خاطر اینکه تمام طلبم را ندادند فسخ کردم. دوست ندارم مدیرعامل محترم پرسپولیس اینقدر جلوی هوادارها مظلوم‌بازی در بیاورد و جلوی هواداران بگویند چند هوادار پارسال به خاطر بیرانوند فوت کردند. آقای درویش من اولا به خانواده آنها تسلیت می‌گویم. دوم اگر شما دلتان می‌سوزد این چه الحاقیه‌ای بود گذاشتی در قراردادم؟ می‌خواستی دوباره تکرار بشود؟ بحث این حرف‌ها نیست. صددرصد خود آقای درویش این الحاقیه را گذاشته. مگر می‌شود سه هفته قبل از لیگ چنین بندی بگذاری؟
 
*بعد از بازی ازبکستان خیلی مصر بودی که هیچ بند فسخی ندارم و نمی‌خواهم فشار بیاورم!
اولش شایعه شد که بیرانوند می‌خواهد فسخ کند. من برای اینکه فشار به باشگاه بزرگ پرسپولیس نیاید گفتم این اتفاق نیفتاده که ذهن‌ها روی من نباشد و همه نگویند که بیرانوند می‌خواهد فسخ کند یا نکند. یک اتفاقی بعد از آن مصاحبه من در مورد طلبم افتاد که من را اذیت کرد. یک اینکه طلبم را کامل ندادند و دوم عصبی شدم که پاداش‌ها را از قرارداد پایه‌ام کسر کردند. این یک بی‌احترامی به کل ورزش و فوتبالیست‌ها بود. من همان‌جا تصمیم گرفتم این اتفاق بیفتد، چون کسانی را تحریک می‌کردند که بیرانوند نباشد.
 
*مشخصا بگویید چه کسی دوست نداشته که بیرانوند بماند؟
در بیرون از باشگاه است. چندین پیشکسوت جمع می‌شوند و همه‌تان می‌شناسید. بیرانوند اگر می‌ماند و سوپرکاپ را از سپاهان می‌برد پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه می‌شد بابت گرفتن تمام جام‌ها. نگذاشتند که این اتفاق برای بیرانوند بیفتد و من هم تصمیمی گرفتم که خدا را شکر از تصمیمم ناراضی نیستم و خیلی خوشحالم. این تصمیم می‌تواند در آینده به من کمک کند و مطمئنم یک اتفاق خوب در تبریز رقم می‌خورد.
نظرات بینندگان