arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳

حمله معاون احتمالی رئیس جمهور آمریکا به نتانیاهو:خطرناک و ویرانگر است

کاندیدای احتمالی معاونت رئیس جمهور آمریکا با حمله تند به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل را نیرویی خطرناک و ویرانگر و شخصی دانست که مانع برقراری صلح در خاورمیانه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جماران: کاندیدای احتمالی معاونت رئیس جمهور آمریکا با حمله تند به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل را نیرویی خطرناک و ویرانگر و شخصی دانست که مانع برقراری صلح در خاورمیانه است.

«جاش شاپیرو» فرماندار دموکرات ایالت پنسلیوانیا و کاندیدای  احتمالی معاونت رئیس جمهور آمریکا با حمله تند به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل را نیرویی خطرناک و ویرانگر و شخصی دانست که مانع برقراری صلح در خاورمیانه است.

شاپیرو  سخنان «کامالا هاریس»معاون رئیس جمهور آمریکا درباره جنگ غزه تأیید کرد و گفت که هاریس با جلب توجه به رنج بی گناهان در نوار غزه کاملا بر حق بود.

وی در سخنانی که در حاشیه فعالیت های حمایت از کاندیداتوری هاریس برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد گفت: هاریس درباره حق اسرائیل در دفاع از خود، نیاز به بازگرداندن اسیران به دیارشان و درباره ضرورت برقراری صلح در خاورمیانه سخن گفت.

شاپیرو افزود: هاریس وقتی توجه همگان را به رنج بی گناهان در  نوار غزه جلب کرد کاملا بر حق بود و من بر این باورم که  مساله را به شیوه ای که ارائه کرد کار درست را انجام داد.

وی در ادامه گفت:  نظر من از مدتی پیش و از هفته ها پیش همیشه این بود که ما نیاز به راه حل دو کشوی هستیم به طوری که فلسطینی ها در کنار اسرائیلی در صلح به سر ببرند.

معاون احتمالی رئیس جمهور آمریکا در ادامه تأکید کرد که : من بر این باورم که باید واقعیت را درباره بنیامین نتانیاهو بگوییم. به باور من نتانیاهو یک نیروی خطرناک و ویرانگر و شخصی است که مانع برقراری صلح در خاورمیانه است.

نظرات بینندگان