arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

اتفاق عجیب: وضعیت مصدومیت مسی مشخص نیست

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، می‌گوید جواب آزمایش‌های انجام شده روی مچ پای مسی هنوز مشخص نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 لیونل مسی موفق شد بار دیگر یک عنوان قهرمانی را به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دست آورد و با پیروزی برابر تیم ملی کلمبیا در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ جام قهرمانی را بالای سر ببرد اما این دیدار برای او بسیار تراژیک بود و خیلی هم بی‌نقص به پایان نرسید. 

پیچ خوردگی مچ پای او در جریان این بازی باعث شد که نتواند در ادامه این دیدار تیمش را همراهی کند و در حالی که به شدت اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت. تصاویر منتشر شده از ورم شدید پای او و گریه این ستاره آرژانتین روی نیمکت باعث نگرانی بسیاری از طرفداران او از شدت و جدیت این مصدومیت شد. 

2054251

مارتینو در فاصله چند روز پس از این اتفاق درباره شرایط این ستاره تیمش به خبرنگاران گفت: «مچ پای او پیچ خورده و مشخصاً مصدوم است. بنابراین باید آزمایش‌هایی انجام شود و منتظر نتیجه نهایی در این باره باشیم. من این فرصت را داشتم که تصاویر دیگری را هم ببینم ولی همه چیز باید با آزمایش مشخص شود. 

چند آزمایش انجام شده تا شدت مصدومیت و وضعیت او مشخص شود. ما همیشه از طریق پزشکان و کادر تیم از وضعیت بازیکنان مصدومیت اطلاع پیدا می‌کنیم. او در این زمینه و برای اعلام تشخیص نهایی بسیار محتاطانه عمل می‌کند و حاضر نیست تا پیش از مشخص شدن وضعیت و نتیجه نهایی صحبتی در این باره داشته باشد.»

نظرات بینندگان