arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۴ تير ۱۴۰۳

کلاهبرداری با راه‌اندازی دروغین بزرگ‌ترین جشنواره مبلمان اینستاگرامی

مجرم اینستاگرامی که تحت عنوان بزرگ‌ترین جشنواره مبلمان اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق یک صفحه اینستاگرامی فروش مبلمان از او کلاهبرداری کرده‌اند. شاکی در ادامه اظهار داشت در فضای مجازی به دنبال خرید مبلمان برای منزل خود بودیم که در یک صفحه اینستاگرامی تبلیغی از بزرگ‌ترین جشنواره فروش مبلمان با قیمت‌های مناسب مشاهده کردم و بدون بررسی هویت گردانندگان صفحه مذکور نیمی از مبلغ را بعنوان بیعانه برای آنها واریز کردم اما بلافاصله پس از واریز وجه من را بلاک کردند و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکردم.

کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی ادمین صفحه فروش مبلمان شناسایی و پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق حاشیه تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

متهم که بیش از 6 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشت با راه اندازی یک صفحه اینستاگرامی و تبلیغات این صفحه به بهانه جشنواره فروش فوق العاده مبلمان با قیمت بسیار مناسب مراجعه کنندگان را با ترفند فروش فوری ترغیب به پرداخت نیمی از مبلغ بعنوان بیعانه کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودم.

نظرات بینندگان