arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

دلافوئنته: انگلیس با شایستگی در فینال حضور دارد

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، می‌گوید انگلیس با وجود انتقادات با شایستگی به فینال یورو ۲۰۲۴ صعود کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازیکنان تیم ملی اسپانیا قبل از فینال یورو ۲۰۲۴ تولد لامین یامال را جشن می‌گیرند. با این حال، این جشن نباید خیلی اهمیت زیادی داشته باشد چراکه لاروخا این فرصت دارد را تا فردا چهارمین یورو خود را بالای سر ببرد.

لوئیس دلافوئنته پیش از این بازی حساس به آر‌تی‌وی‌ای گفت: "چیزی که من را شگفت‌زده می‌کند این است فضای واقعا خوبی وجود دارد. فوق العاده است. ما در لحظه‌ای از هماهنگی و همکاری هستیم که باید کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. می‌خواهیم هیچ شکستی را تجربه نکنیم و خیلی خوب پیش برویم."

2053469

یکی از جنبه‌هایی که مربی اسپانیایی به خوبی از عهده آن برآمده، آموزش به بازیکنان جوان‌ برای مقابله با انتقادات است، انتقادی که اگرچه در طول یورو به ندرت وجود داشت، اما در مرحله مقدماتی بیشتر بود.

دلافوئنته در این خصوص گفت: "این بخشی از کار ماست. ما با آن‌ها در مورد نحوه پذیرش و تفسیر هر نوع انتقاد و لحظاتی که در آن اتفاق می‌افتد، زیاد صحبت می‌کنیم. بازیکنان می‌دانند که وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، در معرض انتقادات بسیار مثبتی قرار می‌گیرند، اما وقتی همه چیز بد پیش می‌رود، این انتقاد شدید خواهد بود."

سرمربی اسپانیا با توجه به اینکه به اندازه کافی به بازیکنان استراحت داد و از تمامی بازیکنان تیمش در طول مسابقات استفاده کرده، هیچ نگرانی‌ای بابت عدم آمادگی به دلیل خستگی ندارد.

2053471

دلافوئنته درباره وضعیت بازیکنانش گفت: "من فکر می‌کنم خیلی خوب کار می‌کنیم. ما تغییرات و چرخش‌هایی را انجام دادیم که فکر می‌کردیم باید انجام دهیم تا برای هر بازی بهتر باشیم و به فینال برسیم."

لوئیس دلافوئنته در پاسخ به این سوال که آیا سبک انگلیس با توجه به فرم فعلی تیمش می‌تواند برای اسپانیا خوب باشد یا خیر، ترجیح داد محتاط عمل کند: "اگر قرار است شایستگی آن چیزی که به دست آورده‌اند را از بین ببرد، من موافق نیستم. انگلیس یک تیم فوق العاده است. آن‌ها از ابتدا در کنار فرانسه، پرتغال، آلمان یکی از شانس‌های قهرمانی بودند. ما دو تیم در یک لحظه بزرگ هستیم. از این نظر قوی هستیم که به خوبی می‌دانیم نقاط قوت ما چیست و به تلاش برای تکمیل آن‌ها و پیشرفت خود ادامه می‌دهیم."

نظرات بینندگان