arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

انتشار عکس‌های آتلیه‌ای طارمی با لباس اینتر

در ادامه معارفه مهدی طارمی، بخش رسانه‌ای اینتر تصاویر جدیدی از این بازیکن را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پس از انجام تست‌های پزشکی که روز گذشته صورت گرفت، باشگاه اینتر امروز و به صورت رسمی، معارفه مهدی طارمی به عنوان جدیدترین بازیکن نراتزوری را انجام داد.

طارمی همچون سایر خریدهای جدید اینتر در تالار افتخارات نراتزوری و مقابل جام‌هایی که این تیم کسب کرده، حاضر شد و پس از گرفتن عکس‌های یادگاری، به مصاحبه با بخش رسانه‌ای افعی‌ها پرداخت و صفحات اجتماعی قهرمان ایتالیا، یک ویدیو سلفی نیز از این بازیکن منتشر کردند.

در ادامه، ویدیو دیگری از طارمی منتشر شد و در حالی که نام او (TAREMI) به صورت نقطه نقطه و رمزنگاری شده روی یک وایت برد درج شده بود، او با اتصال این نقاط به هم، منظور پست توییتری صبح امروز رسانه باشگاه را مشخص کرد.

20534032053404

دقایقی پیش نیز صفحه توییتری اینتر به انتشار تصاویر آتلیه‌ای و جدیدی از طارمی پرداخت و برای نخستین بار، کیت تمرینی اینتر نیز بر تن این بازیکن دیده می‌شود که به نظر می‌رسد این عکس برای زمان انجام تست‌های پزشکی است.

لازم به ذکر است که تمرینات اینتر از صبح امروز و در سالن بدنسازی آغاز شده و ظهر امروز نیز طارمی به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش روی چمن کمپ آپیانو جنتیله می‌رود تا نخستین تمرین خود با افعی‌ها را انجام دهد.

2053405
نظرات بینندگان