arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

ستاره بایرن مونیخ زیر تیغ جراحی رفت

الکساندر پاولوویچ تصمیم گرفت که پیش از آغاز فصل جدید عمل جراحی روی لوزه‌هایش انجام دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عملکرد درخشان و دور از انتظار پاولوویچ در ترکیب بایرن مونیخ در رقابت‌های فصل گذشته بوندسلیگا توجه بسیاری را به خود جلب کرد و باعث شد که یولیان ناگلزمان تصمیم بگیرد که او را به اردوی تیم ملی آلمان دعوت کند تا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ حضور داشته باشد. 

اما شرایط به خوبی برای او پیش نرفت و التهاب لوزه باعث شد که او نتواند تیم ملی کشور شدن مسابقات همراهی کند و در نهایت از فهرست آلمان برای یورو ۲۰۲۴ خط خورد که اتفاقی ناراحت‌کننده و دردناک برای او بود و همین موضوع باعث شد که به صورت جدی به فکر درمان این معضل باشد. 

2043968

روزنامه بیلد مدعی شده است که پاولوویچ چند روز قبل تحت عمل جراحی قرار گرفته تا لوزه‌هایش را بیاورد و این جراحی به خوبی و با موفقیت کامل انجام شده و او در حال حاضر مشغول انجام تمریناتی است تا دوران نقاهت پس از جراحی را پشت سر بگذارد و بتواند با آمادگی کامل به میادین برگردد. 

این بازیکن هنوز این شرایط را ندارد که بتواند به صورت کامل در زمین تمرین کند، اما امیدوار است که به‌زودی همه چیز به حالت قبلی برگردد. او پس از مشکلات متعددی که با لوزه‌هایش داشت این تصمیم را گرفت و امیدوار است که بتواند در این فصل به بهترین شکل در اختیار ونسان کمپانی باشد.

نظرات بینندگان