arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

صحبت‌های اینزاگی پس از تمدید با اینتر؛ مدت زیادی به‌دنبال طارمی بودیم

باشگاه اینتر ایتالیا قرارداد سیمونه اینزاگی، سرمربی موفق خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. اینزاگی در سال ۲۰۲۱ با جدایی از لاتزیو هدایت اینتر را بر‌ عهده گرفت و جانشین آنتونیو کونته شد. او طی ۳ فصل حضور در اینتر، یک قهرمانی سری‌آ، ۳ سوپرجام و‌ ۲ کوپا ایتالیا را کسب کرده و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده است.مهدی طارمی، مهاجم ایرانی هم از فصل آینده در اینتر به میدان خواهد رفت و اینزاگی‌ پس از تمدید قرارداد در این خصوص هم صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فوتبال ۳۶۰: سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر بعد از تمدید قرارداد خود در مورد به خدمت گرفتن مهدی طارمی صحبت کرد.
 
باشگاه اینتر ایتالیا قرارداد سیمونه اینزاگی، سرمربی موفق خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. اینزاگی در سال ۲۰۲۱ با جدایی از لاتزیو هدایت اینتر را بر‌ عهده گرفت و جانشین آنتونیو کونته شد. او طی ۳ فصل حضور در اینتر، یک قهرمانی سری‌آ، ۳ سوپرجام و‌ ۲ کوپا ایتالیا را کسب کرده و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده است.
 
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی هم از فصل آینده در اینتر به میدان خواهد رفت و اینزاگی‌ پس از تمدید قرارداد در این خصوص هم صحبت کرد.
 
طارمی با سبک بازی ما سازگار است
 
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از تمدید قراردادش با این تیم گفت: «در اینتر احساس می‌کنم در خانه خودم هستم‌. پارسال هدف ما کسب ستاره دوم بود، امسال می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. باید حواسمان باشد مانند میلان و ناپولی به مشکل نخوریم‌».
 
او در خصوص خریدهای جدید این تیم گفت: «طارمی، زیلینسکی و مارتینز هر سه خرید‌های خیلی خوبی هستند. می‌خواهیم امسال در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر برسیم. رقبا در آن مراحل بودجه‌های هنگفتی دارند، اما این نباید برای ما بهانه باشد».
 
اینزاگی درباره خرید مهدی طارمی گفت: «او بازیکنی بسیار خوب و با سبک بازی ما سازگار است. بازی‌های طارمی در لیگ قهرمانان ما را تحت‌تاثیر قرار داد و مدت زیادی بود که به دنبال جذبش بودیم». 
نظرات بینندگان