arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۲ تير ۱۴۰۳

لیبرمن: اگر کابینه نتانیاهو تا ۲۰۲۶ در قدرت بماند، اسرائیل نابود خواهد شد

«اویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی اسرائیل درباره جنگ علیه نوار غزه و ناکامی اش در جلوگیری از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال ۲۰۲۶ در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: «اویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی اسرائیل درباره جنگ علیه نوار غزه و ناکامی اش در جلوگیری از عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر گذشته گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال ۲۰۲۶ در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.

لیبرمن در گفتگو با روزنامه معاریو گفت: بنیامین نتانیاهو، اسرائیل را به سوی ویرانی سوق می دهد و هیچ اطلاعی درباره مدیریت امور ندارد. بلکه او فقط برای ماندن در قدرت برای طولانی ترین مدت ممکن تلاش می کند.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» افزود: اسرائیل، با تهدید علیه موجودیتش مواجه است و بحران چند بعدی سیاسی، اقتصادی و امنیتی را پشت سر می گذارد که بزرگترین بحران از زمان اعلام موجودیت آن است.

اویگدور لیبرمن همچنین تصریح کرد: سراسر حاکمیت سیاسی در اسرائیل، بیمار است و لابی های منفعت گرایانه امروزه در همه امور دست بالا را دارند.

نظرات بینندگان