arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

معاون فرماندار نیویورک خواستار کناره گیری بایدن شد

پس از عملکرد جو بایدن در مناظره با دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه او در نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که بسیاری آن را «فاجعه‌بار» توصیف کردند، فشارها از سوی دمکرات‌ها بر رئيس جمهوری فعلی ایالات متحده برای کنار رفتن از رقابت‌های انتخاباتی تشدید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

العربیه: پس از عملکرد جو بایدن در مناظره با دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه او در نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که بسیاری آن را «فاجعه‌بار» توصیف کردند، فشارها از سوی دمکرات‌ها بر رئيس جمهوری فعلی ایالات متحده برای کنار رفتن از رقابت‌های انتخاباتی تشدید شده است.

در تازه‌ترین مورد از چنین موضع‌گیری‌هایی آنتونیو دیلگادو، معاون فرماندار نیویورک چهارشنبه 20 تیر گفت که بایدن باید از رقابت‌های انتخاباتی کنار برود.

دیلگادو در این‌باره در شبکه «ایکس» با اشاره به دستاوردهای بایدن، از جمله شکست دادن ترامپ در سال 2020 و رهبری آمریکا برای برون‌رفت از بحران پاندمی کرونا، گفت او «مستحق تقدیر همیشگی است».

وی در عین حال افزود که «بایدن می‌تواند بر میراث خود افزوده و قدرت خود را از طریق پایان دادن به کمپین انتخاباتی‌اش و فراهم ساختن زمینه برای ظهور رهبری جدید، نشان دهد».

نظرات بینندگان