arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

قطعی شد: سحرخیزان در لباس آبی! (عکس)

باشگاه اورنبورگ روسیه از جذب ستاره جوان ملی‌پوش ایران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سعید سحرخیزان که در لیگ بیستم وارد سطح اول فوتبال ایران شد و نمایش درخشانی در دوران حضور کوتاه مدت در این تیم داشت و توانست سه گل به ثمر رساند، در فصل اخیر کلیدی‌ترین مهره گل‌گهر سیرجان بود که عملکردش در سن 20 سالگی موجب شد تا باشگاه اورنبورگ روسیه سراغ او بیاید.

این مهاجم 20 ساله که امید زیادی برای بازگشت دوباره به فهرست تیم ملی دارد، تصمیم گرفت لژیونر شود و با باشگاه اورنبورگ روسیه که در حال حاضر محمد قربانی را به‌عنوان لژیونر ایرانی در اختیار دارد، قرارداد امضاء کند.

سعید سحرخیزان پس از موافقت و رضایت باشگاه گل‌گهر سیرجان، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و به اردوی پیش فصل اورنبورگ روسیه اضافه شد و قراردادش با این باشگاه را در هتل محل اقامت این تیم به امضاء رساند.

2052038

باشگاه اورنبورگ روسیه در حالی سحرخیزان را جذب کرد که گفته می‌شد با جواد آقایی‌پور هم به توافق رسیده و حتی نامه انتقال این بازیکن را به استقلال خوزستان هم ارسال کرده، اما خرید تابستانی و ایرانی آنها در خط حمله فعلا به مهاجم فصل قبل گل‌گهر سیرجان اختصاص پیدا کرد.

سحرخیزان که فصل گذشته 28 بازی در لیگ برتر انجام داد و هشت گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، بلافاصله پس از عقد قرارداد با باشگاه اورنبورگ، در محل تمرین این تیم در اردوی ترکیه حضور یافت و رسما کارش را آغاز کرد.

2052039

نظرات بینندگان