arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۳ شهریور ۱۳۸۰: اظهار تعجب رسانه‌های خارجی و داخلی از بحث‌های مخالفت‌آمیز و تُند مجلس در مورد کابینه و سپس رأى موافق به تمام وزرا

خاطرات هاشمی رفسنجانی: در اخبار رسانه‌هاى امروز داخل و خارج، اظهار تعجب از بحث‌های مخالفت‌آمیز و تُند مجلس در مورد کابینه و سپس رأى موافق به تمام وزرا [ی پیشنهادی]، زیاد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: اکبر هاشمی رفسنجانی با دو دوره ریاست جمهوری ایران، سابقه ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت و بسیاری مناصب مهم دیگر، از مهمترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.
 
«انتخاب» هر شب خاطرات روزنوشت هاشمی را منتشر می‌کند.
 
۳ شهریور ۱۳۸۰: آقاى [حسین] مرعشى، [نماینده کرمان] آمد.در مورد برنامه سفركرمان مذاكره‌كرديم. آقای کاظم استادى، با نامه‌اى از پدرش [آقای رضا استادی‌مقدم] آمد. كتابى براى تاريخ انقلاب نوشته است؛ توضيحاتى داد و خواستار نوشتن مقدمه توسط من شد. گفتم بررسى مى‌كنم، اگر كتاب خوب باشد، مى‌نويسم. با مصاحبه با تعدادي از نيروهاى مبارز و آوردن خاطرات و اظهارات آنها، مطالب خوبى تنظيم كرده است.   
 
آقاى [محمدحسن] قلى، نماينده سابق اليگودرز آمد. از مشكلات زندگى و بى‌خانگى در تهران شكايت‌كرد وگفت، مى‌خواهد به‌خاطر مشكلات به اليگودرز برگردد. گفتم، به محسن در [شرکت] مترو مراجعه کند.  
 
عصر،آقاى [موسى هاشمی] گلپايگانى، سفير جديد در بلاروس آمد. مشورت‌كرد. قبلاً سفير ایران در اُزبكستان بوده. بلاروس، به‌خاطر مخالفت با توسعه ناتو به سوى شرق، با ايران اشتراك نظر دارد. آقاى [یدالله] رحيميان از اصفهان آمد. اوضاع شهر و وضع حوزه‌ها و علما را گفت و در مورد مصوبه مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، در خصوص اصلاحات ارضى زمان شاه، صحبت شد.  
 
امروز فلسطينى‌ها، با حمله به يك مركز نظامى اسرایيل در جنوب غزه، سه نفر نظامى را كشته و جمعى را زخمى‌كرده‌اند. اسراييل مقابله به مثل را آغازكرده است. بعضى از تُندروهاى صهيونى، از جنگ صحبت مى‌كنند.  
 
در اخبار رسانه‌هاى امروز داخل و خارج، اظهارتعجب از بحث‌هاي مخالفت‌آميز و تُند مجلس در مورد كابينه و سپس رأى موافق به تمام وزرا[ی پیشنهادی]، زياد است.
نظرات بینندگان