arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

زن میانسال؛ مظنون اصلی شلیک مرگبار به شوهر

زن میانسال به عنوان مظنون به قتل شوهرش که با شلیک گلوله کشته شده است، بازداشت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ماموران کلانتری 138 جنت آباد ساعت دو بامداد 18 تیر ماه در تماس با بازپرس موسی رضازاده که در آن زمان مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت از مرگ مرد میانسالی خبر دادند که شواهد اولیه صحنه حکایت از قتل او داشت.

به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی صحنه جرم شدند که فضای سبز حاشیه یک پارک در منطقه جنت‌آباد بود. با حضور بازپرس و تیم تحقیق جنایی در محل، آنها با جسد مردی 60 ساله روبرو شدند که به نظر می‌رسید با شلیک یک گلوله به سر جانش را از دست داده است.

پس از ثبت ویژگی‌های صحنه جرم، بررسی هویت مقتول بر اساس اسناد و مدارکی که ممکن بود، همراهش باشد در دستور کار قرار گرفت اما برگه یا مدرکی که هویت او را فاش کند به دست نیامد. در کنار جسد مرد مجهول‌الهویه جعبه ابزار پزشکی و عینک آفتابی وجود داشت. چند نفر از شاهدان مدعی شدند با شنیدن صدای تیراندازی به آنجا رفتند و جسد مرد میانسال را دیدند.

در حالی که شناسایی هویت مقتول به عنوان اولویت تیم جنایی در دستور کار قرار داشت و روند بررسی صحنه تمام نشده بود ناگهان زنی میانسال و دختر 18 ساله‌اش به آنجا رسیدند و شروع به داد و فریاد کردند. زن میانسال گفت مقتول همسرش است که از چند ساعت قبل ناپدید شده بود.

این زن توضیح داد: چند سال قبل با محمود ازدواج کردم و دو دختر داریم که یکی از آنها ازدواج کرده و دیگری هم همین دختری است که با من آمده است. من پرستار خانگی هستم و مدتی است که پدرم در بیمارستان بستری شده است. به همین دلیل من و خواهرم به صورت شیفتی در بیمارستان پیش پدرمان می‌ماندیم. شب گذشته هم پیش پدرم بودم و عصر به خانه آمدم که دیدم همسرم از معده درد می‌نالد. در عین حال باید به برای تزریق به خانه یکی از مشتریان می‌رفتم. هر طور که بود بعد از کمی مراقبت از همسرم از خانه خارج شدم و زمانی که برگشتم از محمود خبری نبود. هر چه هم به تلفن همراهش زنگ زدم جواب نداد. چون معده‌اش درد می‌کرد، نگران شدم و با دخترم دنبالش بودیم که متوجه جمعیت شدیم و بعد هم جسد همسرم را دیدیم که شوکه شدیم و داد و فریاد کردیم.

در ادامه تحقیقات بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت همسر محمود را به سه دلیل صادر کرد. نخستین دلیل این بود که زن مدعی بود جعبه‌ای را که وسایل تزریق داخل آن قرار داشت، در ماشین گذاشته است در حالی که جعبه مورد نظر در چند قدمی جسد پیدا شده بود. دوم اینکه با بررسی ادعای زن زمان تماس او با همسرش درست همزمان با شنیدن صدای شلیک گلوله و احتمالا اصابت آن به سر مقتول بوده است. موضوع سوم هم اینکه چرا مادر و دختر برای یافتن محمود به محل کشف جسد آمده بودند که مدتی قبل قتل در آنجا رخ داده بود و بیمارستان‌ها یا مراکز درمانی را جست‌و‌جو نکرده بودند.

در حال حاضر با انتقال زن میانسال به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت تحقیقات در مورد این قتل ادامه دارد. همچنین بررسی رد باروت و کشف آلت قتل به عنوان یکی از موضوعاتی است که می‌تواند بخشی از حقایق و ادعای زن بازداشت شده را روشن کند.

نظرات بینندگان