arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳

مسی حتی بدون آمادگی هم باید برای آرژانتین بازی کند!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که لیونل مسی مقابل تیم ملی کانادا هم به میدان خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیم ملی آرژانتین نیمه شب فردا به وقت ایران در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که قرار است در بازی فینال جذاب و حساس این مسابقات حضور داشته باشند روشن شود.

اسکالونی در آستانه این بازی در پاسخ به این سوال که آیا مسی در ترکیب آرژانتین حضور خواهد داشت یا خیر گفت:« مسی در ۹۹ درصد موارد آماده بازی است. تا به حال برای من پیش نیامده است که او آماده بازی نباشد. هر بار که به زمین رفته آماده بازی بوده است. برای کانادا هم آماده است و در این باره هیچ شکی وجود ندارد.

2051543

این تصمیم بسیار آسانی برای من است چون بسیار عجیب است که او آماده باشد و بازی نکند. وقتی آماده باشد در زمین حضور خواهد داشت و برابر کانادا هم همینطور خواهد بود. حتی وقتی آماده نباشد هم حداقل ۳۰ دقیقه بازی خواهد کرد. این تصمیم واقعا آسان است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

چه کسی ممکن است تردیدی در این باره داشته باشد؟ من سرمربی هستم و تردیدی ندارم. من کسی هستم که تصمیم می‌گیرد و وقتی که ببینم او آماده است درباره حضورش در زمین تصمیم می‌گیرم. حتی اگر صددرصد آماده نباشد هم باید بازی کند. من مسئولیت این کار را برعهده می‌گیرم چون می‌دانم حتی وقتی در بهترین شرایط نیست هم می‌تواند چه کمکی به ما بکند.»

نظرات بینندگان