arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

دستور وزیر: ورزشگاه‌ها را به لیگ برتری‌ها بدهید

کیومرث هاشمی تاکید کرد که ورزشگاه‌ها در استادیوم‌های مختلف باید در راستای خصوصی سازی به باشگاه‌های همان استان تعلق بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مجموعه ورزشی آزادی و بسیاری از ورزشگاه‌های دیگر از استان‌های مختلف کشور تحت مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هستند که این شرکت نیز متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و زیر نظر آنها اداره می‌شود.

پس از به سرانجام رسیدن خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که البته حالا باید دید چطور پیش می‌رود، حالا وزیر ورزش در راستای ادامه حرکت دولت شهید رئیسی در بخشی از جلسه برگزار شده در مرکز ملی فوتبال با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری تاکید کرد که ورزشگاه‌های استان‌های مختلف هم باید به تیم‌ها و باشگاه‌های لیگ برتری همان استان‌ها سپرده شوند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش این موضوع را اینطور توضیح داده است :«در راستای خصوصی‌سازی سرخابی‌ها شخص رئیس جمهور شهید پای همه کارها ایستاد و با حمایت همه جانبه ایشان شاهد بودیم که خصوصی‌سازی این دو باشگاه انجام شد.» 

او سپس ادامه می‌دهد: «ما با استاندار لرستان نیز صحبت کردیم که ورزشگاه خرم آباد را کمال و تمام به خیبر خرم‌آباد می‌دهیم که بتواند بازی‌های خود را میزبانی کند. تمام ورزشگاه‌ها که متعلق به وزارت است را به مدیران کل استان‌ها دستور دادیم که طبق قانون به باشگاه‌ها بدهند.»

نظرات بینندگان