arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

تحقیر اینترمیامی در شب اخراج بوسکتس (عکس)

اینتر میامی در غیاب لیونل مسی و لوئیس سوارز، در شبی که سرخیو بوسکتس اخراج شد، برابر سینسیناتی 6 تایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرخیو بوسکتس بامداد امروز در شکست تحقیرآمیز اینترمیامی مقابل سینسیناتی (6-1) با دو کارت زرد متوالی و در عرض چند ثانیه به دلیل اعتراض به داور از بازی اخراج شد. این چهارمین بار در کل دوران حرفه‌ای بوسکتس است که بازیکن سابق بارسلونا اخراج می‌شود.

20513572051358

تنها کارت قرمز مستقیم او در سال 2012 در بازی مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا بود. دو اخراج دیگر، هر دو به دلیل دو کارت زرد، در لالیگا اتفاق افتاد: در سال 2009 مقابل رئال مادرید و در سال 2022 مقابل رایو وایکانو. 

بوسکتس وقتی نتیجه بازی 5-1 بود، به داور برای خطایی که لئوناردو کامپانا روی دی آندره یدلین مرتکب شد، اعتراض کرد. داور به او کارت زرد داد، بوسکتس به اعتراض خود ادامه داد و تنها چند ثانیه بعد داور به او زرد دوم را داد و در همان دقیقه ستاره اسپانیایی را اخراج کرد.

2051356

بدون لیونل مسی و لوئیس سوارز که در کوپا آمه‌ریکا هستند و نیز جوردی آلبا به دلیل محرومیت، اینتر میامی مقابل سینسیناتی حرفی برای گفتن نداشت و 6 گله شد.

2051359

یویا کوبو با یک دبل، لوسیانو آکوستا آرژانتینی، یامیل اسد، پاول بوچا و جراردو والنسوئلا برای سینسیناتی گلزنی کردند که با این برد، با 48 امتیاز و یک بازی کمتر، صدرنشینیی منطقه شرق MLS را از اینترمیامی (47 امتیاز) ربود.

نظرات بینندگان