arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

پور محمدی: این قرار را امروز می‌گذارم که رسانه‌ها و مردم آزادند هر نوع گزارشی را درمورد دولت منتشر کنند، حتی گزارش های دروغ را

پورمحمدی گفت: یکی از راههای اصلی مبارزه با فساد شفافیت است. اگر شفافیت و دولت الکترونیک به شکل صیح محقق شود فشاد به شدت کاهش می یابد. یکی از ارکان شفاف سازی آزاد سازی تبادل اطلاعات است. میدان دار شفافیت رسانه ها هستند، این قرار را امروز می‌گذارم که رسانه‌ها و مردم آزادند هر نوع گزارشی را درمورد دولت آینده من منتشر کنند؛ حتی گزارشات دروغ را. جلوی گزارش را نمیگیرم، تجربه ثابت کرده اگر آزادی عمل در اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات داشته باشیم بیشترین کمک را به خودمان میکند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: شعارها و اولویت‌هایم را با توجه به تجربیات خودم و نیازهای جدی کشور تنظیم کرده‌ام.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با حضور در برنامه تلویزیونی «صف اول» و یادآوری سوابق قضایی و حزبی خود در سال‌های اول انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با مسائل حقوق شهروندی، رعایت حقوق متهمان و اینکه چگونه از جرایم و ناهنجاری‌ها جلوگیری کنیم آشنا هستم. سال‌ها در قوه قضائیه و دادستانی مشغول بودم که این تجربه به همگامی و همکاری با قوا کمک می‌کند.
 
وی در پاسخ به پرسشی درباره امنیت اقتصادی، اظهار کرد: شعارم را خرد، شادی و شادمانی قرار دادم. جامعه باید با نشاط و شاد پیش برود. حالش خوب باشد و بستر شکوفایی در تمامی زمینه‌ها فراهم شود. دولت باید با مردم قرار بگذارد و بعد هم آن را اجرا کند.
 
پورمحمدی تاکید کرد: اولویت‌هایم به پیشینه من و نیازهای امروز جامعه مربوط است. یکی از این موارد تامین عدالت است. عدالت همیشه خواسته اصلی همه جوامع و انسانهاست. باید این شعار و آرمان والای انقلاب اسلامی را دنبال کنیم. عدالت هم قدرت و هم ثروت را تضمین می‌کند.
 
وی یادآور شد: شعارها و اولویت‌هایم را با توجه به تجربیات خودم و نیازهای جدی کشور تنظیم کرده‌ام.
 
پورمحمدی گفت: یکی از راههای اصلی مبارزه با فساد شفافیت است. اگر شفافیت و دولت الکترونیک به شکل صیح محقق شود فشاد به شدت کاهش می یابد. یکی از ارکان شفاف سازی آزاد سازی تبادل اطلاعات است. میدان دار شفافیت رسانه ها هستند، این قرار را امروز می‌گذارم که رسانه‌ها و مردم آزادند هر نوع گزارشی را درمورد دولت آینده من منتشر کنند؛ حتی گزارشات دروغ را. جلوی گزارش را نمیگیرم، تجربه ثابت کرده اگر آزادی عمل در اطلاع رسانی و تبادل اطلاعات داشته باشیم بیشترین کمک را به خودمان میکند.
 
در حال تکمیل...
نظرات بینندگان