arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

معاون حقوقی ریاست جمهوری: دولت باید در انتخابات بی طرف باشد

معاون حقوقی ریاست جمهوری با یادآوری اینکه کارکنان دولت مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید از جایگاه خود علیه یا له کاندیدایی اقدامی انجام دهند و از امکانات دولتی به نفع کاندیدایی استفاده کنند، تاکید کرد که دولت باید در انتخابات بی طرف باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: معاون حقوقی ریاست جمهوری با یادآوری اینکه کارکنان دولت مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید از جایگاه خود علیه یا له کاندیدایی اقدامی انجام دهند و از امکانات دولتی به نفع کاندیدایی استفاده کنند، تاکید کرد که دولت باید در انتخابات بی طرف باشد.

محمد دهقان در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بازگشت گزینه عجله دارم در تاکسی های اینترنتی، اظهار کرد: ما هنوز تصمیمی اعلام نکرده ایم و قرار است کتبا اعلام کنیم. بزودی اعلام می کنیم.

وی درباره موضع دولت در انتخابت ریاست جمهوری، بیان کرد: کارکنان دولت مطابق قانون انتخابات ریاست جمهوری نباید از جایگاه خود علیه یا له کاندیدایی اقدامی انجام دهند و از امکانات دولتی به نفع کاندیدایی استفاده کنند. ما این را به کل کنان دولت اعلام کرده ایم و بخشنامه آن را هم صادر می کنیم زیرا دولت باید در انتخابات بی طرف باشد.

نظرات بینندگان