arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۱ - ۰۹ تير ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در واکنش به بیانیه قالیباف مبنی بر اینکه نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند: تو چه کاره ای که نگذاری؟ / وقتی مردم حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی / نمی‌گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم است / این‌ها می‌ترسند

عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در نشست خبری در پاسخ به سؤالی در خصوص بیانیه قالیباف در حمایت از جلیلی و اینکه در این بیانیه آمده است نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند گفت: این راه و رسم اداره کشور نیست. تو چه کاره‌ای که نگذاری؟ وقتی مردم حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی. نمی‌گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم است.  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در نشست خبری در پاسخ به سؤالی در خصوص بيانيه قالیباف در حمايت از جلیلی و اينکه در این بیانیه آمده است نگذاریم اصلاح‌طلبان بر سر کار بیایند گفت: اين راه و رسم اداره کشور نیست. تو چه کاره ای که نگذاری؟ وقتی مردم‌ حق انتخاب دارند، تو یک رأی هستی. نمی‌گذارم، به معنای گردن کلفتی و توهین به مردم‌ است. 
 
به گزارش «انتخاب»؛ وی افزود: اصلاحات جرمش چیست؟! اصلاحات با افتخار از دولت‌ آقای خاتمی شروع شد و هشت سال بهترين دولت‌ بعد از انقلاب است نظر اقتصادی و سیاسی بود.
 
او در ادامه گفت: اینها می‌ترسند اصلاح‌طلبان پاکدستی و پاکدامنی و کارآمدی را بياورند.
 
عبدالعلی زاده اظهار کرد: دولت‌ روحانی آبرومندانه برجامی تهيه کرد که برد - برد بود. شما با نامردی برجام را در چاه انداختید تا بگویید مقصر روحانی است.
 
وی افزود: شما نمی‌توانید برجام را برگردانید و جرأت و جسارت مذاکره با خارجی‌ها را ندارید. به چه حقی منافع ملی ایران را له می‌کنید تا در قدرت‌ بمانید.
نظرات بینندگان