arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

رحمانی، نماینده مجلس: احمد خاتمی و صادقی‌مقدم بگویید برای انقلاب چه کرده اید که من نکرده‌ام؟

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: عزیزان شورای نگهبان ۱۲ دوره بنده را تایید کردید اما آقایان خاتمی و صادقی مقدم بگویید که برای انقلاب اسلامی چکار کرده اید که من نکرده ام؟آقای صادقی مقدم به ما ظلم کرد. آقای صادقی مقدم حقوق نادان بود و مسائلی رابه گردن بنده انداخت و رقبای انتخاباتی نامردی کرده و در حق بنده ظلم کردند و اگر مسائلی هست بگویید که مردم نیز مطلع شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: عزیزان شورای نگهبان ۱۲ دوره بنده را تایید کردید، اما آقایان خاتمی و صادقی مقدم بگویید که برای انقلاب اسلامی چکار کرده اید که من نکرده ام؟ آقای صادقی مقدم به ما ظلم کرد. آقای صادقی مقدم حقوق نادان بود و مسائلی رابه گردن بنده انداخت و رقبای انتخاباتی نامردی کرده و در حق بنده ظلم کردند و اگر مسائلی هست بگویید که مردم نیز مطلع شوند.

رجب رحمانی در نشست علنی امروز (یک شنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز علاوه بر اینکه در تمامی مجالس با سلاح شجاعت و شهامت و گرفتن حق مردم و دفاع از کیان نظام صحبت می‌کردم امروز صلاح مظلومیت را برآن اضافه می‌کنم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم شهرستان تاکستان بیش از ۱۲ بار به بنده اعتماد کرده و ۶ دوره رای نمایندگی مجلس و ۳ دوره رای مرحله دوم گرفته ام. من تا ابد مدیون ملت بزرگوار ایران هستم که نمایندگان آن‌ها در مجلس شورای اسلامی به اعتبارنامه بنده رای دادند. به م لت بزرگوار ایران عشق می‌ورزم و تا آخرین لحظات زندگی در خدمت اسلام، انقلا، نظام و رهبری خواهم بود.

وی افزود: مردم شهرستان تاکستان شجاعت وشهامت را زمانی معنا کردند که از لشکر ۸۸ کرمانشاه در زمان پیروزی انقلاب برای سرکوبی تظاهرات در تهران جلوگیری کردند.

رحمانی بیان کرد: در تمامی دوره‌ها آنچه که حق است و برای دفاع از مردم است اقدام کنم. خدمات بسیاری انجام شد که در این مدت کوتاه امکان گفتن آن‌ها نیست، اما به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنم. استان شدن قزوین، پیگیری سه سد مهم استان، شبکه‌های آبیاری و زه کشی و مسئله گازرسانی روستا‌ها و دانشگاه‌ها و قیمت تضمین محصولات کشاورزی و اصلاح محصولات و باغداری و حضور در اتحادیه اروپا و حل مشکلات تعرفه‌های تنبیهی که این موارد در مقابل رشادت‌ها و شهادت‌ها و شهامت‌ها چیزی نیست.

وی اضافه کرد: بنده در مجلس ششم سخنرانی کردم. فقیه عادلی همچون آقای خزعلی از قم شخصا تماس گرفتند و فرموند" نطق شما را گوش دادم و امام زمان را خوشحال کردید و شما را دعا کردم". این بزرگوار بعد از چندی به منزل بنده تشریف آورده و در حضور آقایان حدادعادل، باهنر، امامی راد، ترقی و تعدادی از دوستان اعلام کردند " در جمهوری اسلامی شخصیتی مثل مقام معظم رهبری پیدا نمی‌شود. ایشان را تنها نگذارید و پشتیبان ایشان باشید".

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم ادامه داد: عزیزان شورای نگهبان ۱۲ دوره بنده را تایید کردید، اما آقایان خاتمی و صادقی مقدم بگویید که برای انقلاب اسلامی چکار کرده اید که من نکرده ام؟ افرادی را که فتنه کرده و از فتنه گران حمایت کردند، تایید کردید، اما رجب رحمانی به همراه ۲۶ نماینده مجلس انقلابی را تایید نکردید. در این مسئله به ما ظلم شد. مردم می‌خواهند بدانند که چرا اینگونه رفتار می‌کنید.

وی افزود: آقای صادقی مقدم به ما ظلم کرد. آقای صادقی مقدم حقوق نادان بود و مسائلی رابه گردن بنده انداخت و رقبای انتخاباتی نامردی کرده و در حق بنده ظلم کردند و اگر مسائلی هست بگویید که مردم نیز مطلع شوند.

رحمانی خطاب به رییس جمهور بیان کرد: ما انتظار داشتیم زمانی که بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور آمد شما با یک تلفن معاون سیاسی وزیر کشور را برکنار کنید. این بخشنامه وحدت قوا را برهم زد. مگر رهبری نفرموند که روح برادری، تفاهم و توافق باید میان سه قوه حاکم باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم اظهار کرد: استاندار قزوین شهرستان تاکستان را به محاصره اقتصادی کشانده است. نیرو‌ها را قلع و قمع کرد. وی ضعیف‌ترین استاندار بوده و بسیاری را پروژه‌ها را در استان نتوانست به سرانجام برساند. ما انتظار داریم به داد استان قزوین برسید.

نظرات بینندگان