arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

فارس: پلمب فروشگاهی در قزوین که برای کشف حجاب تخفیف می داد

فارس نوشت: یک واحد صنفی واقع در یکی از مجتمع‌های تجاری قزوین طی روز‌های اخیر با درج استوری و با ارائه تخفیف ۱۵ درصدی، مشتریان را به حضور در محل بدون حجاب شرعی تحریک می‌کرد. به دنبال این اقدام هنجارشکنانه، با حضور حکمیان بازپرس ویژه عفاف و حجاب دادسرای مرکز استان قزوین در این مرکز تجاری، نسبت به بازداشت فروشنده و پلمب مغازه اقدام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس نوشت: یک واحد صنفی در قزوین که برای بی حجاب ها و بدحجاب ها تخفیف ۱۵ درصدی تعیین کرده بود، پلمب شد.

در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن و خودروها، در روزهای اخیر شاهد صدور تذکر و اخطار پلمب به واحدهای صنفی، رستوران‌ها و باغ تالارهایی هستیم که در آن جرم کشف حجاب صورت گرفته است.

یک واحد صنفی واقع در یکی از مجتمع های تجاری قزوین طی روزهای اخیر با درج استوری و با ارائه تخفیف ۱۵ درصدی، مشتریان را به حضور در محل بدون حجاب شرعی تحریک می کرد.

به دنبال این اقدام هنجارشکنانه، با حضور حکمیان بازپرس ویژه عفاف و حجاب دادسرای مرکز استان قزوین در این مرکز تجاری، نسبت به بازداشت فروشنده و پلمب مغازه اقدام شد.

حکمیان در این رابطه اظهار کرد: دادستانی قزوین در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قاطعانه و با رویکرد بازدارندگی وارد میدان خواهد شد و بدون اغماض با متجاوزین به حقوق اجتماعی برخورد متناسب با اشد مجازات انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان