arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

رئیس مجمع نمایندگان طلاب: مصرف مشروبات الکلی از سوی ۲۹ پزشک شیرازی پیگیری شود / امام جمعه شیراز: به دادستان گفتم آنچه که قانون مشخص کرده را اجرا کنید

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و نماینده ولی فقیه در استان فارس پیرامون مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز به صورت تلفنی گفتگو کردند. رضوی مهر در این گفت وگوی تلفنی خواهان پیگرد قانونی مصرف مشروبات الکلی از سوی ۲۹ پزشک شیرازی شد و گفت: تقاضای ما از جنابعالی این است که با پیگیری قانونی به عنوان یک وظیفه شرعی جلوی تکرار این قبیل حوادث حرمت شکنانه را گرفته و به دادستان محترم استان فارس یادآوری کنید که اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی برای آحاد جامعه موجب عدم تعطیلی حکم الهی خواهد شد و امیدواریم با عاملین و مسببین برخورد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حوزه: رئیس مجمع نمایندگان طلاب و نماینده ولی فقیه در استان فارس پیرامون مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز به صورت تلفنی گفتگو کردند.
 
حجت الاسلام و المسلمین جلال رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس پیرامون مسمومیت الکلی ۲۹ پزشک در شیراز به صورت تلفنی گفتگو کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این گفت وگوی تلفنی خواهان پیگرد قانونی مصرف مشروبات الکلی از سوی ۲۹ پزشک شیرازی شد و گفت: تقاضای ما از جنابعالی این است که با پیگیری قانونی به عنوان یک وظیفه شرعی جلوی تکرار این قبیل حوادث حرمت شکنانه را گرفته و به دادستان محترم استان فارس یادآوری کنید که اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی برای آحاد جامعه موجب عدم تعطیلی حکم الهی خواهد شد و امیدواریم با عاملین و مسببین برخورد شود.
 
به دادستان شیراز بیان کردم آنچه که قانون مشخص کرده است را اجرا کنید
 
حجت الاسلام والمسلمین دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در این گفت و گو گفت: بنده در خطبه های نماز جمعه نیز یادآور این مسئله شده و در تماسی تلفنی با دادستان شیراز نیز بیان کردم که که شما موظف هستید آنچه که قانون مشخص کرده است را اجرا کنید که خدای نکرده بی اعتنایی به حدود الهی نشود و البته این مسئول قضایی پاسخ داد که قانونا باید با بینه یا اقرار یا شواهد به طور جداگانه این موضوع اثبات و تصمیم گیری شود و بنده مجددا بر پیگری مسئله و اجرای عادلانه احکام الهی تأکید کردم.
نظرات بینندگان