arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۱

آیا پروتئین وی به کاهش وزن کمک می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا پروتئین وی به کاهش وزن کمک می کند؟

پروتئین وی یکی از مکمل هایی است که تمامی ورزشکاران و افرادی که می خواهند عضلاتی برجسته و زیبا داشته باشند، استفاده از آن را مد نظر قرار می دهند. این مکمل می تواند به سرعت در عضلات سنتز شود و سپس توسط بافت عضلانی جذب می گردد. پس از آن عضلات برجسته می شوند و از زیر پوست نمایان می شوند. یکی از مزایای ویژه این مکمل کاهش وزن است. این امر باعث می شود تا چربی های اطراف عضلات حذف گردند و عضلات بیش از پیش خود را نشان می دهند.

این پروتئین از چه چیزی بدست می آید؟

پروتئین وی از محصولات جانبی شیر است و همان دلمه ای است که بر روی شیر مایع بسته می شود. تحقیقات متعددی بر روی این پروتئین صورت گرفته است و همگی آنها به این موضوع اشاره می کنند استفاده از این مایع دلمه شده بر روی شیر می تواند به تقویت عضلات کمک کند. یکی از خواص ویژه این پروتئین زود هضمی آن است. این امر باعث می شود تا این مایع به سرعت توسط دستگاه گوارش جذب گردد و وارد خون شود. همین امر نقش موثری در رشد عضلات دارد و می تواند به افراد کمک کند به اهداف ورزشی خود دست پیدا کنند.

چرا پروتئین باعث کاهش وزن می شود؟

پروتئین وی باعث می شود تا افراد مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشند. زمانی که ورزشکاران پودر پروتئین مصرف می کنند، مدت زیادی سیر باقی می مانند و همین امر میزان کالری ورودی به درون بدن را کاهش می دهد. با توجه به این موضوع که کاهش وزن یکی از موارد بسیار مهم در ورزش است، بسیاری از ورزشکاران مکمل پروتئین را مکمل چند منظوره می دانند که آنها را سریعا به هدف می رساند و باعث می شود تا ورزشکاران در کنار عضله سازی وزنشان نیز پایین بیاید.

آیا پروتئین وی به کاهش وزن کمک می کند؟

پروتئین حاوی چه موادی است؟

بسیاری از ورزشکارانی که می خواهند مکمل پروتئین وی را خریداری می کنند در این باره سوال می پرسند این مکمل حاوی چه موادی است. بهتر است بدانید این پروتئین از 9 آمینو اسید ضروری برای بدن ساخته شده است و همین امر آن را به مکمل ویژه ای تبدیل کرده است. به طور مثال، محتوای بالای لوسین ( آمینو اسید) در پروتئین باعث می شود که سنتز پروتئین عضلانی افزایش پیدا کند. این امر می تواند بر حجم عضلات اثر بگذارد و به رشد عضلات کمک می کند.

بهترین زمان مصرف این پودر چه زمانی است؟

یکی از سوالات پرتکراری که می خواهند از پروتئین وی استفاده کنند در این باره است که بهترین زمان مصرف این مکمل چه زمانی است. شما می توانید در هر ساعت از روز از این پودر استفاده کنید، اما بهترین زمان مصرف پودر پروتئین وی بعد از تمرینات ورزشی است. بعد از تمرینات عضلات بدن در بهترین حالت قرار دارند و این پروتئین را به سرعت جذب می کنند. در نتیجه، کسانی که می خواهند بهترین نتیجه را از مصرف این پودر بدست بیاورند، باید به این روش مصرف توجه ویژه ای داشته باشند.

آیا این مکمل حساسیت زاست؟

یکی از مهمترین مواردی که افراد در زمان استفاده از پروتئین وی باید به آن توجه داشته باشند حساسیت زا بودن این مکمل است. کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند، مکمل است به مکمل پروتئین حساسیت داشته باشند. زیرا لاکتوز یکی از مهمترین قسمت های این مکمل است. برخی از تولید کنندگان لاکتوز را از این مکمل حذف می کنند و در نتیجه خاصیت حساسیت زا بودن آن از بین می رود. به طور کلی، اگر به لاکتوز حساسیت دارید، بهتر است در مصرف این مکمل محتاط باشید.

آیا می توان پودر پروتئین را با آبمیوه مصرف کرد؟

شما می توانید پودر پروتئین وی را با آبمیوه مصرف کنید. این امر باعث می شود تا طعم این پودر بسیار بهتر شود و همین امر نقش بسیار مهمی در حس ورزشکاران در مصرف این پودر دارد. اما بهتر است به نکته مهمی توجه داشته باشید. زمانی که این پودر را با آبمیوه مصرف می کنید ممکن است قند خون شما بالا رود. در نتیجه؛ توصیه می شود ورزشکاران همیشه این پودر را با پروتئین استفاده نکنند. شما می توانید این پودر را با آب و یا شیر نیز مصرف کنید.

آیا پروتئین وی به کاهش وزن کمک می کند؟

آیا استفاده از پودر پروتئین باعث نفخ می شود؟

یکی از نگرانی های کسانی که می خواهند از پودر پروتئین وی استفاده کنند در این باره است آیا استفاده از این پودر  باعث نفخ می گردد. بهتر است بدانید پروتئین وی به سرعت توسط دستگاه گوارش هضم می گردد و سپس جذب بدن می شود.

در نتیجه آمینو اسیدهای ضروری این پودر در خون آزاد می شوند و جذب بدن می گردند. استفاده از این پودر هرگز باعث بروز عوارض گوارشی نظیر نفخ، اسهال و یا دل درد نمی شود. در نتیجه، شما می توانید با خیال آسوده از این پودر استفاده کنید.

گینر ها برای چه کسانی مناسب هستند؟

گینر ها مکمل هایی هستند که کربوهیدارت بالایی دارند. در واقع، این مکمل ها به طور ویژه برای کسانی طراحی شده اند که وزن پایینی دارند و می خواهند وزن خود را افزایش دهند. اگر گینر طبق اصول مورد استفاده قرار گیرد، می تواند به افراد کمک کند تا وزن خود را بالا ببرند. اما بهتر است بدانید در زمانی که می خواهید از گینر استفاده کنید، باید با مربی خود مشورت کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از مصرف آن بدست بیاورید و به درخشش خود در دنیای ورزشی کمک کنید.

مکمل پروتئین وی را از کجا تهیه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد پروتئین وی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این پروتئین باعث می شود مدت طولانی احساس سیری کنید و همین امر کالری ورودی به بدن را کاهش می دهد. در نتیجه، افراد وزن خود را کاهش می دهند و چربی های اطراف عضلات کم می شود و عضلات نمایان تر و برجسته تر می شوند. اگر میخواهید برای خرید پروتئین وی و یا مکمل های دیگر بدنسازی مانند گینر اقدام کنید، می توانید به سایت داروخانه آنلاین در اینجا مراجعه کنید. کارشناسانی که در این مرکز حضور دارند به شما کمک می کنند بهترین مکمل را انتخاب کنید.

نظرات بینندگان