arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۶ شهریور ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: شوراى امنیت [سازمان ملل]، امروز تصویب کرد، در صورت تحویل دو متهم لیبیایی [حادثه بمب‌گذاری در هواپیما و سقوط در لاکربی]به دادگاه هلند، تحریم‌هاى ده ساله برطرف شود. اعلان شد که ۵/۸ میلیون نفر در چین، از سیل آسیب دیده‌اند. در سال جارى، باران شدید و سیل ادامه دارد و در خیلى از کشورهاى دیگر هم هست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

در منزل بودم. وقت، عمدتاً به مطالعه گذشت. اصلاح نمايه‌هاى تفسير راهنما و مطالعه تاريخ «سربداران». ظهر از بچه‌ها، محسن و خانواده‌اش و سعيد و بچه‌ها بودند، معصومه، كارگر سابق‌مان و فرزندانش آمدند و گفت، تعطيلى كارخانه جامكو، باعث مشكلات زياد براى كارگران شده و چند ماه است كه حقوق نگرفته‌اند.

در حوادث جهانى، سقوط پى در پى ارزش پول روسيه، مشكلات حادى براى روسيه و مشكلاتي براى كشورهاى ديگر پيش‌آورده و فشار روى آقاى [بوریس] يلتسين براى استعفا زياد است و چشم‌انداز خوبى براى آينده نزديك ندارند. هر یک دلار، با دوازده هزار روبل معامله مى‌شود.

عصر مقدارى به باغچه و استخر پرداختم و فيلتر استخر را تميز كردم و شنا كردم. شوراى امنيت [سازمان ملل]، امروز تصويب كرد، در صورت تحويل دو متهم ليبيايي [حادثه بمب‌گذاری در هواپیما و سقوط در لاکربی] به دادگاه هلند، تحريم‌هاى ده ساله برطرف شود. اعلان شد كه 5/8 ميليون نفر در چين، از سيل آسيب ديده‌اند. در سال جارى، باران شديد و سيل ادامه دارد و در خيلى از كشورهاى ديگر هم هست؛ صحبت از 25 ميليارد دلار خسارت در چين و هزاران كشته و تعطيل شدن 1200 چاه نفت است.

نظرات بینندگان